Συζητήσεις για τις online μετρήσεις
Μάλιστα, σε σχετική συνάντηση «κορυφής» που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες, στην οποία μετείχαν ορισμένοι από τους μεγαλύτερους ελληνικούς οργανισμούς ΜΜΕ, όπως οι ΔΟΛ, Πήγασος, ΑΝΤ1, «Ναυτεμπορική», Εκδόσεις Λυμπέρη, Αττικές Εκδόσεις, «Αθηνόραμα», αλλά και οι σημαντικότεροι ιντερνετικοί παίκτες, όπως η ελληνική 24 Media και το διεθνές πόρταλ Yahoo!, οι συζητήσεις επεκτάθηκαν και σε άλλα ζητήματα, στα οποία τα επιχειρηματικά συμφέροντα των εκδοτών είναι κοινά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αποφασίστηκε να διερευνηθεί χωρίς καθυστέρηση η χρησιμότητα δημιουργίας ενός οργανισμού -στα πρότυπα του διεθνούς Online Publishers Association- με σκοπό τον χειρισμό από κοινού θεμάτων και πρακτικών που άπτονται της «ψηφιακής» εκδοτικής δραστηριότητας. Δεν είναι η πρώτη φορά που συζητείται ένα τέτοιο εγχείρημα, ωστόσο στο πλαίσιο τόσο της παρούσας οικονομικής συγκυρίας όσο και της ωρίμανσης του ηλεκτρονικού επιχειρείν, αυτήν τη φορά δείχνει ότι πιθανότατα θα λάβει σάρκα και οστά.