Περίεργα πράγματα έρχονται στο φως για το Mirage 2000

Για να φέρουν σε πέρας την αποστολή ανέλκυσης, τα στελέχη της Πολεμικής Αεροπορίας συνεργάστηκαν με το 4ο ΕΤΕΘ του Στρατού Ξηράς, το Πολεμικό Ναυτικό το οποίο διέθεσε το Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ και το Α/Γ ΡΟΔΟΣ και το Λιμενικό Σώμα. Επιπλέον συμμετείχαν αφιλοκερδώς οι βαθυδύτες Σπυρίδων Κόλλας και Ανδρέας Ανδρικόπουλος, καθώς και ο Απόστολος Κυπραίος, με το επαγγελματικό του αλιευτικό σκάφος.

Όπως έδειξαν οι φωτογραφίες, το Μ-2000 ανασύρθηκε από τον βυθό σχεδόν ανέπαφο. Οπότε σύντομα θα γνωρίζουμε τις πραγματικές αιτίες που προκάλεσαν τη βλάβη του κινητήρα. Αποκλειστικές πληροφορίες της στήλης αναφέρουν ότι διαπιστώθηκε πως λείπουν εξαρτήματα από θυρίδα, που είναι κοντά στον κινητήρα και τα οποία θα μπορούσαν να δημιουργήσουν το πρόβλημα, γιʼ αυτό άλλωστε και καθηλώθηκαν όλα τα ιδίου τύπου αεροσκάφη για ελέγχους. Οι ίδιες πηγές δεν απέκλειαν το ενδεχόμενο της πλημμελούς συντήρησης. Σημειωτέον ότι το αεροσκάφος που έπεσε, έφερε κινητήρα (κατάλληλα τροποποιημένο) και καλύπτρα από Μ-2000-5 και μάλιστα χωρίς έγκριση. Πολλά παράπονα ακούγονται στη συγκεκριμένη Μονάδα και για την παρεχόμενη συντήρηση από τη Μοίρα Συντήρησης της Βάσης, τόσο από πλευράς ποιότητας, όσο και από πλευράς καθυστερήσεων.

Και κάτι τελευταίο. Η Μοίρα που προγραμμάτισε την πτήση του συγκεκριμένου αεροσκάφους, είναι χωρίς μοίραρχο από τον Μάιο, αφού ο μοίραρχός της, τοποθετήθηκε στη Σχολή Πολέμου στις ΗΠΑ, ενώ ο νέος μοίραρχος θα προσέλθει τον Ιούλιο, οπότε αποφοιτεί από τη Διακλαδική Σχολή Πολέμου. Και να φανταστεί κανείς, ότι είναι σε εξέλιξη η εκπαίδευση καμιά δεκαριά νεοτοποθετημένων ιπταμένων. Ωραίος προγραμματισμός!


Σχολιάστε εδώ