Άνω κάτω η αγορά της διαφήμισης για τον τρόπο πληρωμής
Μια νέα πρόταση, που την προωθούν και οι διαφημιστικές εταιρείες, αλλά δεν εκφράζει το σύνολο των τηλεοπτικών σταθμών, είναι να εμφανίζουν τα ΜΜΕ τιμοκαταλόγους διαφοροποιημένους ανά πελάτη και όγκο διαφημιζόμενου ποσού. Προβληματισμός εκφράζεται για την πρόταση να αναπτυχθούν απευθείας σχέσεις των ΜΜΕ με τους διαφημιζομένους για τη διανομή των πακέτων τους, γεγονός που θα οδηγήσει στη συρρίκνωση έως και στην εξαφάνιση των διαμεσολαβητριών διαφημιστικών εταιρειών. Το ζήτημα παραμένει ανοιχτό και θα καθορίσει το επόμενο διάστημα την κατεύθυνση που θα πάρει η αγορά της τηλεόρασης. Σε αυτό το κομβικό ζήτημα, όπως και σε όλα τα άλλα θέματα, παίρνει θέση δημόσια ο πρόεδρος της ΕΕΔΕ Δημήτρης Μαύρος σε συνέντευξή του στο περιοδικό της αγοράς «Marketing Week». Ο κ. Μαύρος θέτει το ζήτημα της αύξησης της αμοιβής για τις διαφημιστικές εταιρείες σε περίπτωση που ακολουθηθεί διαφορετικό μοντέλο από το ισχύον, αφήνει σαφή υπονοούμενα για αλλότριους στόχους όσων, κυρίως στο διαδίκτυο, επιτίθενται στις διαφημιστικές εταιρείες, ενώ σημειώνει ότι ο διάλογος με τις τράπεζες για τις επιταγές του Alter βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο. Παραδέχεται επίσης πως αναγκαστικά λόγω της κρίσης κάποια Μέσα θα κλείσουν και το ίδιο θα συμβεί και με διαφημιστικές εταιρείες.