MUSIC+ MEDIA

// Αντίστοιχες κατευθύνσεις ακολουθεί και η Universal Music Greece, καθώς έχει γίνει σαφές από τον Βίκο Αντίππα ότι δεν έχει τη διάθεση να τρώει όλο το κόστος της επένδυσης πάνω σ’ έναν καλλιτέχνη, μόνο και μόνο για να καρπώνονται άλλοι το αποτέλεσμα.
// Ερώτημα είναι η στάση της ΕΜΙ,
όμως είναι σίγουρο ότι αντίστοιχη οδό θα ακολουθήσει.
// Η μάχη λοιπόν τώρα ξεκίνησε και φαίνεται ότι στην πρώτη γραμμή δεν βρίσκονται οι καλλιτέχνες, αλλά αυτοί οι οποίοι είχαν το μάνατζμέντ τους!
// Τα στελέχη των δισκογραφικών θεωρούν ότι η ύπαρξη των μάνατζερ είναι «παρασιτική», ότι κακώς εμπλέκονται στη σχέση με τους «καλλιτέχνες τους», και στόχο έχουν να τους αχρηστεύσουν.
// Το ερώτημα είναι αν μπορούν. Όχι τυπικά, αλλά επί της ουσίας: Ο μόνος λόγος που εμφανίστηκαν οι «μάνατζερ» (ατομικά ή σε σχήματα εταιρειών) ήταν ότι το service που απαιτούσε ένας καλλιτέχνης αδυνατούσε να του το προσφέρει μια δισκογραφική.
// Έχει αλλάξει κάτι δραστικά ώστε να μη νιώσει ένας καλλιτέχνης ότι η εταιρεία τον ξεπετάει και ότι είναι ένα ακόμα προϊόν σ’ ένα σουπερμάρκετ;
// Στις επόμενες εβδομάδες θα μάθουμε, όμως αποτελεί ένα πρώτο δείγμα το ότι η Universal kai κυρίως η Sony έχουν προχωρήσει τις τελευταίες ημέρες σε κινήσεις ευθείας αμφισβήτησης της δικαιοδοσίας των μάνατζερ.
// Είναι δεδομένο ότι η Eurovision είναι ένα project το οποίο δεν απασχολεί την ΕΡΤ. Αυτό ξεκίνησε όταν ο αρμόδιος υπουργός, Παύλος Γερουλάνος, δήλωσε ότι η Eurovision είναι «μεγάλη φιέστα, αλλά είναι άδικο να ταυτίζεται η ΕΡΤ με τη Eurovision, γιατί σκιάζεται η ποιότητα της ΕΡΤ».
// Σωστό ή λάθος, ολόκληρος ο οργανισμός παράτησε στη μοίρα της τη διοργάνωση, όμως αποτελεί τουλάχιστον παράδοξο το ότι την Παρασκευή που μας πέρασε η ΕΡΤ με πληρωμένη καταχώρισή της έλεγε «ευχόμαστε να ταξιδέψουμε πρώτη θέση από Γερμανία – καλή επιτυχία στους Λούκα Γιώρκα και Stereo Mike στον τελικό της Eurovision!».
// Κυκλωτικές κινήσεις φαίνεται ότι κάνει η Universal Music στον χώρο των Βαλκανίων, με στόχο να βάλει σε λειτουργία μια υπηρεσία μετάδοσης μουσικής. Η υπηρεσία θα είναι κάτι αντίστοιχο με το Spotify και θα έχει ρεπερτόριο από όλες τις δισκογραφικές εταιρείες.
// Η Universal προσπαθεί να είναι αυτή που θα δημιουργήσει την υπηρεσία, έτσι ώστε να κρατήσει τη μερίδα του λέοντος για τον εαυτό της, όπως έχει κάνει σε αρκετές άλλες περιπτώσεις στο εξωτερικό.
// Στην Ελλάδα υπάρχει εδώ και αρκετούς μήνες ένα φλερτ με παίκτες εντός αγοράς (Ant1, Mad), όπως και με αρκετούς εκτός, οι οποίοι όμως έχουν βαθιές τσέπες που θα ήταν χρήσιμες για να καλύψουν το εκπληκτικό κόστος της υπηρεσίας, που δεν φαίνεται ότι θα μπορέσει να βγει ποτέ.
// Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που οι περισσότεροι έχουν κάνει πίσω – έχει άραγε κάτι διαφορετικό να τους προτείνει αυτήν τη φορά η Universal και ο Αρμένιος Digital Manager της;


Σχολιάστε εδώ