«Επιστροφές» απευθείας στους διαφημιζόμενους

Παρά το γεγονός ότι αυτός ήταν ο στόχος, να βρεθεί ένα νέο μοντέλο στην επικοινωνία, στο πρόσφατο συνέδριο της αγοράς, οι φορείς δηλώνουν πως η διαβούλευση θα συνεχιστεί με επίκεντρο το κείμενο των βασικών διαπιστώσεων. Στην πραγματικότητα εκφέρονται διαφορετικές απόψεις για το πώς θα διαμορφωθούν οι όροι στη διανομή των διαφημιστικών πακέτων. Σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης, τα τηλεοπτικά στελέχη τάσσονται υπέρ ενός διαφορετικού μοντέλου, να ισχύει μειωμένο το ποσοστό των year bonus, που σήμερα είναι στο 9%, και να μη δίνεται στις διαφημιστικές εταιρείες αλλά απευθείας στους πελάτες! Ουσιαστικά πρόκειται για πρόταση που καταργεί τον χρηματοπιστωτικό ρόλο που είχαν οι διαφημιστικές εταιρείες όλα τα προηγούμενα χρόνια, τη διαμεσολάβηση ανάμεσα στους διαφημιζόμενους και τα Μέσα. Ένα δεύτερο μελανό σημείο είναι οι σχέσεις μεταξύ των πελατών που παραγγέλνουν τη διαφημιστική καμπάνια και των εταιρειών που τις αναλαμβάνουν. Οι διαφημιστικές εταιρείες παραδέχονται πως η τακτική τους να μην παίρνουν αμοιβές για τη δημιουργία της καμπάνιας έναντι της διαμεσολάβησης στο Μέσο είναι μια από τις αιτίες της βαθιάς στρέβλωσης στην αγορά. Οι διαφημιζόμενοι όμως για να δεχθούν να πληρώσουν τώρα θέλουν σύνδεση της αμοιβής με την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.


Σχολιάστε εδώ