Κι άλλο σκάνδαλο;
Όταν στον διαγωνισμό που έγινε η ελληνική εταιρεία Jet Engineering, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, είχε δώσει την καλύτερη και οικονομικότερη προσφορά! Αυτό άραγε πώς ξεπερνιέται, κύριε υπουργέ Άμυνας;
Πώς ξεπερνιέται το αποτέλεσμα του διαγωνισμού; Κι όταν η ΕΛΒΟ δεν έχει καθόλου την αναγκαία τεχνογνωσία και λειτουργεί σαν μεταπράτης; Και δίνει την κατασκευή έξω;
Αληθεύει ότι «κάποιοι» παραπλάνησαν την ηγεσία, λέγοντας σε κλειστή συνεδρίαση ότι επέλεξαν την κρατική εταιρεία ΕΛΒΟ για την κατασκευή των νέων βυτιοφόρων του στρατού επειδή κατασκεύασε ανάλογα βυτιοφόρα για τον κυπριακό στρατό και επομένως έχει το know how; Μόνο που, κύριε Βενιζέλο, κάπου τα έμπλεξαν, γιατί αυτό που ισχυρίσθηκαν δεν ισχύει για την ΕΛΒΟ, αλλά για μια ιδιωτική εταιρεία… Το ξέρατε;
Η εταιρεία πάντως που μειοδότησε στον διαγωνισμό διερωτάται «αν είναι δυνατόν το κόστος ανθρωποώρας των 65 ευρώ της κρατικοδίαιτης επιχείρησης –μπλεγμένης στο σκάνδαλο του επισφαλούς για την ασφάλεια των πτήσεων DETO STOP– να συμφέρει περισσότερο από το κόστος ανθρωποώρας των 27 ευρώ ιδιωτικής επιχείρησης, κατόχου και της σχετικής τεχνογνωσίας κατασκευής βυτιοφόρων καυσίμου και πολέμιας της χρήσης του DETO STOP στα οχήματα αυτά των ΕΔ της χώρας».
Που αν είναι έτσι, κύριε υπουργέ, η απευθείας ανάθεση είναι σκανδαλώδης, αφού η διαφορά της ανθρωποώρας είναι παραπάνω από διπλάσια και αυτό θα στοιχίσει στο Δημόσιο κάποια εκατομμύρια ευρώ.
Με ενδιαφέρον περιμένουμε τις απόψεις του υπουργείου Άμυνας. Σημειώστε, κύριε υπουργέ, ότι τις αντιρρήσεις του έχει διατυπώσει και ο συνάδελφός σας βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Γιώργος Χαραλαμπόπουλος, γιος του αντιπροέδρου και υπουργού Άμυνας επί Ανδρέα. Και προφανώς κάτι πρέπει να ξέρει…