Επαρχιακός Τύπος

Μύθοι οι οποίοι, στον βαθμό που έχουν υιοθετηθεί (και έχουν) από τους διαφημιζόμενους, από τις διαφημιστικές εταιρείες, από τα media shops, από τους κρατικούς φορείς, από τα υπουργεία και από τους οργανισμούς του ευρύτερου δημόσιου τομέα, δικαιολογούν το γεγονός ότι η διαφημιστική δαπάνη στα αξιόλογα επαρχιακά Μέσα της χώρας μας βρίσκεται ακόμη σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
Ο επαρχιακός Τύπος της χώρας μας είναι ισχυρός και είναι γεγονός ότι η ελληνική περιφέρεια βασίζει σε μεγάλο βαθμό την ενημέρωσή της στα τοπικά Μέσα, μια και η διείσδυση πολλών από τις επαρχιακές εφημερίδες στο επίπεδο των νομών τους εμφανίζεται ιδιαίτερα σημαντική. Με εξαίρεση την Αττική, σε αρκετούς νομούς της χώρας η μέση αναγνωσιμότητα των ημερήσιων τοπικών εφημερίδων υπερισχύει έναντι αυτής των πανελλαδικών εφημερίδων. (ΠΗΓΗ: IMAGING / METRON ANALYSIS) Ακόμη όμως και σε περιοχές όπου υπερισχύει ο πανελλαδικός Τύπος θα πρέπει να ληφθεί υπʼ όψιν ότι η σύγκριση είναι άνιση. Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν επίσης ότι όσοι παρακολουθούν τοπικό Τύπο τον διαβάζουν για να ενημερωθούν και για τα τοπικά, αλλά και για τα εθνικά και διεθνή νέα. Το προφίλ των αναγνωστών όλων σχεδόν των τοπικών εφημερίδων είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό του πανελλαδικού Τύπου.
Ο τοπικός Τύπος όπως και ο πανελλαδικός διαβάζεται περισσότερο από άνδρες, από νεότερες ηλικίες, από αναγνώστες με ανώτερη μόρφωση και από την ανώτατη τάξη. Από ένα κοινό, δηλαδή, ιδιαίτερα καταναλωτικό και με σημαντική αγοραστική δύναμη, αλλά και με αυξημένες απαιτήσεις. Είναι, λοιπόν, εμφανές από όλα τα ανωτέρω ότι ο επαρχιακός Τύπος απευθύνεται με μεγάλη αποτελεσματικότητα σε ένα ιδιαίτερα καταναλωτικό κοινό, το οποίο δεν καλύπτεται από τον πανελλαδικό Τύπο, και για τον λόγο αυτόν αποτελεί ένα πολύ καλό μέσον για διαφήμιση στην επαρχία.


Σχολιάστε εδώ