Δεν τα βρίσκουν…

Η αγορά των media συμφώνησε ότι διαφωνεί στα βασικά θέματα λειτουργίας και στις επιλογές στη διαφημιστική πολιτική και επαναβεβαίωσε τη θέση της ότι απέναντι στο κράτος έχει κοινά αιτήματα, όπως την ακύρωση του ειδικού φόρου τηλεόρασης και την άρση των «βαριδιών», όπως τα ονομάζουν, για την πλήρη απελευθέρωση της αγοράς. Στο Συνέδριο «Επικοινωνία: Η επόμενη μέρα», παρά τις ηχηρές διαπιστώσεις για τις στρεβλώσεις και την ορατή απειλή κατάρρευσης διαφημιστικών εταιρειών και τηλεοπτικών καναλιών, δεν υπήρξε συμφωνία για την «επόμενη μέρα». Προτάσεις έγιναν, κυρίως από τους εκπροσώπους των διαφημιζομένων, αλλά -όπως έγινε φανερό- δεν υπάρχει συμφωνία ειδικά για το καθεστώς των επιστροφών και του οικονομικού συστήματος αμοιβών στη σχέση διαφημιζομένων, διαφημιστικών εταιρειών και Μέσων. Ακόμη και για την κατάργηση του αγγελιοσήμου δεν υπήρξε συμφωνία όλων των πλευρών, αφού μόνο οι διαφημιστές τάχθηκαν ανοιχτά υπέρ της πλήρους κατάργησής του. Οι εκπρόσωποι των Μέσων, όπως ο Κώστας Κιμπουρόπουλος και ο Θεοχάρης Φιλιππόπουλος, κράτησαν αποστάσεις, αφού η ολοκληρωτική κατάργησή του θα σημάνει τη συμμετοχή των εταιρειών ΜΜΕ με εργοδοτικές εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία.


Σχολιάστε εδώ