Επέλαση… γκαράζ στην Αθήνα!
Κι αυτό γιατί, όπως παραδέχθηκε ο υπουργός Υποδομών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, το μόνο αρμόδιο όργανο για ν’ ανάψει το «πράσινο φως» ώστε να προχωρήσει το έργο, είναι το δημοτικό συμβούλιο Αθηναίων. Ο ίδιος πάντως (γιατί άραγε;) έσπευσε να προκαταλάβει την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, εγκρίνοντας την οριστική μελέτη για τη δημιουργία γκαράζ 358 θέσεων.
Αν και η δημοτική παράταξη Καμίνη δεν έχει τοποθετηθεί επισήμως, όπως ούτε και ο συνδυασμός του λαλίστατου κατά τα άλλα Νικήτα Κακλαμάνη, πληροφορίες αναφέρουν έντονες πιέσεις από πλευράς του ομίλου Μπόμπολα. Ο δήμαρχος βρίσκεται κυριολεκτικά με το πιστόλι στον κρόταφο, μετά την… ανακάλυψη –στο πλαίσιο της σύνταξης του Κτηματολογίου– ότι ο συγκεκριμένος χώρος είναι ιδιοκτησία του δήμου, άρα αυτός πρέπει να αποφασίσει για την «εκμετάλλευσή» του ή όχι.
Το εντυπωσιακό στοιχείο που δείχνει ότι οι αντιστάσεις του κ. Καμίνη έχουν αρχίσει να κάμπτονται, είναι ότι σε μία από τις τελευταίες συνεδριάσεις της δημοτικής του ομάδας εμφανίστηκε, όχι φυσικά αυτοβούλως, εκπρόσωπος της κατασκευαστικής εταιρείας. Πάντως εκείνος που προωθεί μετά μανίας την έναρξη των εργασιών συνολικού προϋπολογισμού άνω του 1,5 εκατ. ευρώ είναι ο νέος αντιδήμαρχος Οικονομικών Τάσος Αρβανίτης, που προέρχεται από τη «Δράση» του Στέφανου Μάνου.
Για όσους δεν γνωρίζουν την υπόθεση, αναφέρουμε ότι πρόκειται για ένα ολυμπιακό έργο που είχε δημοπρατηθεί το 2003 από το τότε υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, αλλά τελικά η ανάθεσή του έγινε το 2005 με σύμβαση παραχώρησης. Με το υπ. αριθ. 6105/29-8-2008 έγγραφο του Δήμου Αθηναίων εγκρίθηκε η οριστική κυκλοφοριακή μελέτη του υπόγειου πάρκινγκ.
Ευτυχώς οι κάτοικοι της περιοχής, παραμερίζοντας τις πολιτικές τους διαφορές, προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας, επικαλούμενοι το γεγονός ότι δεν έχει προηγηθεί ολοκληρωμένη πολεοδομική μελέτη για τον συγκεκριμένο χώρο.
Εκείνο που δεν ξέουν πολλοί είναι ότι για να μπουν οι μπουλντόζες, πρέπει να «ξηλωθούν» πάνω από 150 μεγάλα δέντρα, ενώ θα επιβαρυνθεί σημαντικά ο γειτονικός οδικός κόμβος Καλλιρρόης – Βουλιαγμένης, δηλαδή η Μεσογείων των νοτίων προαστίων.
Σε περίπτωση που οι δημοτικοί σύμβουλοι ενδώσουν στις απαιτήσεις του μεγαλοεργολάβου, έρχονται και νέα δεινά για τους Αθηναίους. Με απόφαση του Ρέππα προβλέπεται η δημιουργία γκαράζ στην οδό Διοχάρους, δίπλα στο άλσος Συγγρού στα Ιλίσια, που βρίσκεται στη Β΄ ζώνη προστασίας του Υμηττού και εντάσσεται στο νέο άλσος Ιλισίων – Γουδιού.
Να δούμε ποιοι δημοτικοί σύμβουλοι θα ταχθούν υπέρ του τσιμεντένιου τερατουργήματος στην πλατεία του Α΄ Νεκροταφείου!