Μικρά & ενοχλητικά
«Προς το λαό» συνέχεια
Μετά την οικονομική κρίση, το φιλανθρωπικό έργο και την Επανάσταση του 1821, στη Σύνοδο λέγεται πως στα επόμενα φυλλάδια «Προς το λαό» τα θέματα θα είναι οι εξελίξεις στην Κάρτα του Πολίτη και το μάθημα των Θρησκευτικών. Και η γλώσσα που θα χρησιμοποιήσουν δεν θα «χαϊδεύει» τα αυτιά κανενός…
«Σαρακοστιανά» πακέτα
γνωριμίας!
Μπήκε η Σαρακοστή και ο κόσμος σιγά σιγά «συντονίζει» τους δέκτες του στο ραδιόφωνο της Εκκλησίας. Η διεύθυνση του σταθμού αποφάσισε να… εκμεταλλευτεί την αύξηση των ακροατών και να στείλει μέσω διαφημιστικής εταιρείας (!) σε υποψήφιους διαφημιζόμενους την άκρως «πνευματική» ενημέρωση: «Η άλλη φωνή στα FM, που για περισσότερα από 20 χρόνια διατυπώνει καθημερινά το μήνυμα της αγάπης, έχει σημαντικά πλεονεκτήματα στην επικοινωνία σας: εκπέμπει σε όλη την Αττική και σε 80 Μητροπόλεις», «έχει… σταθερή ακροαματικότητα», «δεν έχει κορεσμό διαφημιστικών μηνυμάτων» και το διαφημιστικό μήνυμα ακούγεται… πιο καθαρά» (!) και «το κοινό του είναι άνθρωποι των 1.000 και πλέον ιδρυμάτων και των 8.000 και πλέον Ιερών Ναών σε όλη την επικράτεια». Η επιστολή κλείνει με την άκρως δελεαστική πρόταση: «Ειδικά τώρα για την Σαρακοστή o Σταθμός της Εκκλησίας της Ελλάδος σάς προσκαλεί να τον αξιοποιήσετε στην επικοινωνία σας με τρία ειδικά πακέτα γνωριμίας!». Και ύστερα αναρωτιούνται γιατί ο κόσμος της Εκκλησίας το «έχει γυρίσει» στο ραδιόφωνο της Μητρόπολης του Πειραιά…
Γιατί τέτοια επιμονή;
Μπορεί να εξηγήσει κάποιος αρμόδιος στην Αρχιεπισκοπή γιατί είναι ελάχιστοι οι ιερείς που στηρίζουν τα συσσίτια που γίνονται μέσω εταιρείας κέτερινγκ; Γιατί οι ιερείς ζητούν να επιστρέψουν σε όσα ίσχυαν τόσα χρόνια και να παρασκευάζονται τα συσσίτια από τις ενορίες; Γιατί τέτοια επιμονή σε κάτι που δεν «περπατάει»;