MUSIC+ MEDIA

// Αλλαγές δρομολογούνται σε πολυεθνικές οι οποίες δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Τις εξελίξεις φαίνεται να διαμορφώνει σε μεγάλο βαθμό η διαπίστωση ότι στη χώρα μας δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η δραστηριοποίηση αν κάποιος δεν κάνει συνολικό management καλλιτεχνών.
// Βέβαια, εταιρεία με επικέντρωση σε τέτοια δραστηριότητα χωρίς μεγάλο καλλιτέχνη δεν θα είχε νόημα, οπότε αυτό ας το κρατήσουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας.
// Πιθανή επέκταση του Oμίλου RTL και στον χώρο του μουσικού ραδιοφώνου μπορεί να δούμε τους επόμενους μήνες, εφόσον άλλη γερμανική πολυεθνική ψάχνει τρόπο να φύγει από την αγορά μας.
// Κάναμε εκτενή αναφορά την προηγούμενη εβδομάδα στην αλλαγή των όρων συνεργασίας από την Apple για όσους επιθυμούν να πουλήσουν περιεχόμενο σε χρήστες συσκευών της.
// Η αλλαγή αυτή στόχευε στο να προστατεύσει την κορυφαία θέση που έχει η Apple σε παγκόσμιο επίπεδο στον χώρο του περιεχομένου, θέση βέβαια που δεν αποτελούσε πρωτεύοντα στόχο για την Αpple, αλλά έτσι τελικά εξελίχθηκε.
// Η Apple είναι σήμερα ο μεγαλύτερος πωλητής μουσικής στον πλανήτη, σύντομα θα είναι στον χώρο των ταινιών, ενώ ισχυροποιεί τη θέση της στα ηλεκτρονικά βιβλία.
// Αυτό τρομάζει τις εταιρείες περιεχομένου, ενώ ειδικά οι δισκογραφικές είναι κυριολεκτικά στο έλεός της. Μόνο τυχαίο δεν είναι λοιπόν το ότι, ενώ για μήνες όλες οι δισκογραφικές κωλυσιεργούν και δεν έχουν δώσει τη δυνατότητα στο Spotify να ξεκινήσει τη λειτουργία του στις ΗΠΑ, μία εβδομάδα μετά τη διαμόρφωση του νέου τοπίου από την Apple η μια μετά την άλλη προχωρούν σε συμφωνία.
// Για τις δισκογραφικές είναι μονόδρομος να στηρίξουν όσο περισσότερες τέτοιες υπηρεσίες μπορούν, ελπίζοντας ότι έτσι θα ροκανίσουν το σημερινό μονοπώλιο της Apple.
// Με τους όρους συνεργασίας τους οποίους θέτουν, οι περισσότερες υπηρεσίες οδηγούνται σε χρεοκοπία πριν τους δοθεί η ευκαιρία να προσπαθήσουν να αποτελέσουν εναλλακτική λύση.
// Θα πρέπει λοιπόν να θεωρούμε δεδομένο το επόμενο χρονικό διάστημα ότι θα αλλάξουν οι όροι αυτοί και θα δημιουργηθούν περισσότερα κίνητρα για όσους φαίνονται διατεθειμένοι να δημιουργήσουν υπηρεσίες ικανές να πάρουν μερίδιο από την Apple.
// Στην Ελλάδα είναι πολύ πιθανό να δούμε σύντομα μια τέτοια υπηρεσία από τη συνεργασία του Mad με μεγάλο τηλεπικοινωνιακό οργανισμό, όμως ένας ακόμα Όμιλος ΜΜΕ φαίνεται να διερευνά τον χώρο αυτό, σε συνεργασία με μια πολυεθνική.
// Το DailyMotion έχει κάνει μια πολύ έντονη δραστηριοποίηση στη χώρα μας, γεγονός το οποίο οφείλεται κυρίως στη δουλειά της 24media. Αυτό δημιουργεί ένα ισχυρό επικοινωνιακό προβάδισμά της έναντι του YouTube.
// Παρ’ όλα αυτά, το προβάδισμα δεν μεταφράζεται και σε μεγαλύτερη κίνηση. Το YouTube δημιουργεί νούμερα τα οποία σε κανέναν βαθμό δεν μπορεί ακόμα να τα πλησιάσει το DailyMotion. Η 24media ελπίζει ότι θα μπορέσει να ανατρέψει την εικόνα αυτή μέσα από συνεργασίες που πρόκειται να ανακοινώσει το επόμενο χρονικό διάστημα με ελληνικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.


Σχολιάστε εδώ