«Καταργήστε το 9,9% των ”επιστροφών”»
Μάλιστα, υπάρχει συγκεκριμένη πρόταση να καταργηθεί το «εικονικό» και «μαύρο» ποσοστό του 9,9% και οι επιστροφές και οι «εκπτώσεις» να καταγράφονται πλήρως στα τιμολόγια. Στον κόσμο της διαφήμισης έπεσε «σιωπή» για το καθεστώς των επιστροφών, παρά την έκρηξη των εκπροσώπων των δύο από τις τέσσερις Ενώσεις Ιδιοκτητών ΜΜΕ, με τις αναφορές του Κώστα Κιμπουρόπουλου, προέδρου της ΕΙΤΗΣΕΕ, και του Θεοχάρη Φιλιππόπουλου, προέδρου του ΣΕΠΤ. Το υπουργείο Οικονομικών θα μπορούσε να ενεργοποιήσει τις υπηρεσίες του για να ελέγξει τα περιουσιακά στοιχεία των διαφημιστών και να δει αν ανταποκρίνονται στα τιμολόγια που έχουν κόψει οι εταιρείες που κινδυνεύουν με κλείσιμο. Βέβαια, οι περισσότεροι έχουν ξεχάσει και την κοινή απόφαση τριών υπουργών της ΝΔ (2007), όπου αναφερόταν ότι οι «εκπτώσεις» που πραγματοποίησαν τα Μέσα στους διαφημιζόμενους «δεν συνιστούν επιβράβευση» και πως δεν υπολογίζονται στο μεικτό ποσοστό κέρδους…