MUSIC+ MEDIA

// Ανεβάζει στροφές ο Play, ο νέος ραδιοφωνικός σταθμός του Ομίλου Αλαφούζου, και φαίνεται να κερδίζει τις εντυπώσεις του κοινού. Ο σταθμός αυτός είναι το τελευταίο δημιούργημα του Νίκου Νικολακόπουλου, παίζει ελληνική μουσική και είναι μια εξέλιξη του μοντέλου Jack Fm, που παίζει μια σφιχτή επιλογή καλών νέων τραγουδιών και μια μεγάλη ποικιλία από παλιά best.

// Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος της ακροαματικότητας στα FM καλύπτεται από ελληνική μουσική, όμως την ίδια στιγμή η μια μετά την άλλη οι έρευνες δείχνουν ότι το κοινό, σε αντίθεση με παλαιότερα, δηλώνει ότι δεν ακούει ελληνική μουσική.

// Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει με τις μεσημεριανές κουτσομπολίστικες εκπομπές ή το δελτίο του Star. Όποιον ρωτήσεις δεν τα βλέπει, όμως η AGB τούς διαψεύδει.

// Αξίζει λοιπόν να αναρωτηθεί κανείς γιατί ενοχοποιήθηκε η ελληνική μουσική σε βαθμό ώστε να μη θεωρείται «in» να δηλώνει κανείς ότι την προτιμά για τη διασκέδασή του.

// Μια ακόμη εταιρεία, η B2Flow, κάνει την εμφάνισή της και προσπαθεί να πουλήσει μουσική και υπηρεσίες ισχυριζόμενη ότι αποτελεί «μέρος του Ομίλου της ΑΕΠΙ».

// Η ΑΕΠΙ είναι πάντα προσεκτική, με δεδομένη την ιδιαίτερη θέση της στην ελληνική αγορά. Τόσο λόγω του ότι πρόκειται για ιδιωτική εταιρεία, όσο και εξαιτίας της δεσπόζουσας θέσης της στον χώρο των δικαιωμάτων, η ΑΕΠΙ όλα αυτά τα χρόνια έχει επιλέξει να μείνει μακριά από κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα για την οποία κάποιος θα την κατηγορούσε για αθέμιτο ανταγωνισμό.

// Πιθανόν από κάπου θα έχετε ακούσει για τον διαγωνισμό Live2Sing, τον «πρώτο διαδικτυακό διαγωνισμό μουσικής». Αυτό που σίγουρα δεν έχετε ακούσει είναι ότι είναι μια ενέργεια την οποία έκαναν πράξη η Σίσσυ Χρηστίδου, ο αδελφός της και ο Θοδωρής Μαραντίνης των Onirama.

// Ο νικητής κερδίζει συμβόλαιο με τη Lyra, εταιρεία του Ομίλου Γιαννίκου, στον οποίο «ανήκουν» δισκογραφικά οι Onirama.

// Οι μεγάλες ανακατατάξεις που συμβαίνουν στη διεθνή δισκογραφία θα έχουν αναπόφευκτα επιδράσεις και στην ελληνική αγορά. Η ΕΜΙ επέστρεψε στην Citibank, η οποία ψάχνει αγοραστή που να γνωρίζει το αντικείμενο, ενώ και η Warner διατίθεται προς πώληση.

// Μην απορήσετε αν δείτε και τους δύο ομίλους να καταλήγουν κάτω από την ομπρέλα της παλιάς BMG, η οποία επιδιώκει να δημιουργήσει και πάλι έναν μεγάλο κατάλογο.

// Μια τέτοια εξέλιξη, και η δημιουργία ενός νέου ομίλου που πιστεύει ισχυρά στην αξία των δικαιωμάτων μουσικής, θα άλλαζε και τον τοπικό χάρτη, θα περιόριζε την ασυδοσία της Universal και θα οδηγούσε σε υγιέστερες επιλογές την ελληνική αγορά.

// Η Universal φαίνεται να έχει αποφασίσει να εγκαταλείψει την τοπική αγορά εφόσον έχει χάσει την πίστη της σ’ αυτήν, και στόχος της είναι τις επόμενες εβδομάδες να κάψει ολόκληρο τον κατάλογό της, διαθέτοντάς τον με όποιο τρόπο και σε όποια τιμή μπορεί.

// Την τελευταία φορά που αυτό συνέβη, πριν από 10 περίπου χρόνια, οι συνέπειες ήταν καταστροφικές για ολόκληρη την αγορά, όταν όμως κάποιος σκέφτεται με δωδεκάμηνα, κάτι τέτοιο σίγουρα δεν τον απασχολεί.


Σχολιάστε εδώ