Χάθηκαν 414.000 αναγνώστες!

Είναι μια σαφής ένδειξη του ότι ο κόσμος αρχίζει να κόβει μαζικά τις εφημερίδες για να αντιμετωπίσει την ύφεση.Οι πρωινές πολιτικές πούλησαν 32.636 φύλλα (-23%), οι απογευματινές 180.250 (-14%), οι ημερήσιες οικονομικές 5.455 (-27%), οι ημερήσιες αθλητικές 98.766 (-29.678), οι αθλητικές της Δευτέρας 105.646 (-26%), οι εβδομαδιαίες οικονομικές 22.018 (48%), οι εβδομαδιαίες προγνωστικών 86.478 (-15%) και οι λοιπές εβδομαδιαίες 169.666 (21%).

Στον κυριακάτικο Τύπο χάθηκαν 227.331 αναγνώστες (-28%), με πωλήσεις 790.658 φύλλων (-227.331). Στην κατάταξη η «Καθημερινή» παρέμεινε τον Ιανουάριο του 2011, όπως και τον Δεκέμβριο του 2010, πρώτη με 147.978 φύλλα (19.350) χάρη στην προσφορά του Μ. Χατζιδάκι και τα φύλλα που δίνει ο «Γαστρονόμος». Το «Βήμα» με τη σειρά του ξεπέρασε το «Θέμα» με πωλήσεις 122.778 φύλλων, αλλά και μεγάλη απώλεια αναγνωστών-καταναλωτών (-47.679). Τις μεγαλύτερες όμως απώλειες είχε το «Θέμα», που έχασε 75.221 αναγνώστες-καταναλωτές, πουλώντας 119.208 φύλλα. Η άλλη μεγάλη έκπληξη είναι η πέμπτη θέση της «Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας», με απώλεια 41.176 αναγνωστών και μέσον όρο πωλήσεων 94.626 φύλλων, ενώ η «Real News» με πωλήσεις 102.660 φύλλων (1.990) και πολιτική προσφορών και υποστήριξης από το Alter κατοχύρωσε την τέταρτη θέση.

Στη δεύτερη ζώνη του ανταγωνισμού ο «Τύπος της Κυριακής» με πολιτική προσφορών πούλησε 40.576 φύλλα (8.756) και ο «Ριζοσπάστης» 18.926 (-2.111). Η «Espresso» υποχώρησε κατά 21.534 φύλλα, πουλώντας 15.876, και το «Π» πούλησε 10.972.


Σχολιάστε εδώ