Πήραν πίσω… το αίμα τους οι πιλότοι!

Με τον τρόπο αυτό οι χειριστές θα λέγαμε ότι «πήραν το αίμα τους πίσω», αφού ήταν εκείνοι που έχασαν πρώτοι τη δουλειά τους, αρχικά με το κλείσιμο της Ολυμπιακής Αεροπορίας και στη συνέχεια με τη λειτουργία της Olympic Αir, που κράτησε ελάχιστους, και μετά με τη συνεργασία των δύο εταιρειών που προκάλεσε περικοπή δρομολογίων και νέες απολύσεις.
Μόλις 4 μήνες μετά την ανακοίνωση της πρόθεσης των δύο εταιρειών για συγχώνευση, η Ένωση Χειριστών, που είχε δημιουργήσει από την αρχή ειδική ομάδα νομικών που επεξεργαζόταν το θέμα, απέστειλε στην ΕΕ υπόμνημα 80 σελίδων στο οποίο ανέπτυσσε 199 ενστάσεις, καθώς και σειρά εμπορικών και επιχειρηματικών αντιρρήσεων!
Παράλληλα από τις 30 Αυγούστου του 2010, μέχρι τις 28 Νοεμβρίου του ίδιου χρόνου κατέθεσε σειρά εγγράφων και στοιχείων στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, προκειμένου να ενημερώσει τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της ΕΕ για τις θέσεις της πάνω στο θέμα.
Όντως η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού παρέδωσε στον αρμόδιο Επίτροπο Χουακίν Αλμούνια αρνητική εισήγηση για το θέμα, προκειμένου να την υποβάλει στο Κολέγιο των Επιτρόπων που θα έπαιρναν την τελική απόφαση στη συνεδρίασή τους της 14ης Ιανουαρίου τρέχοντος έτους.
Μια συγχώνευση είναι από μόνη της μια πολύ σοβαρή ιστορία, διότι όταν ενωθούν νομικά, λειτουργικά και οικονομικά δύο επιχειρήσεις, δεν χωρεί επιστροφή.
Γιʼ αυτό και οι συγκεντρώσεις, σε αντίθεση με τις λοιπές πρακτικές περιορισμού του ανταγωνισμού, εξετάζονται προληπτικά. Τα οικονομικά μεγέθη εδώ ήταν τόσο σημαντικά, που η υπόθεση ενέπιπτε στην αποκλειστική αρμοδιότητα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Γιʼ αυτό και εξετάστηκε από αυτήν.


Σχολιάστε εδώ