Υποβάθμιση από Moody’s

Αναλυτικά, ο οίκος αξιολόγησης υποστηρίζει ότι η «υποβάθμιση» αυτή αντανακλά τη σημαντικά καθοδική τάση στην αγορά της τηλεοπτικής διαφήμισης στην Ελλάδα από το 2009 και μετά, απ’ όπου ο ΑΝΤ1 αντλεί πάνω από το 75% των εσόδων του.

Ακόμη αντανακλά την πεποίθηση ότι θα υπάρξει επιπλέον μείωση τουλάχιστον μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2011, με περιορισμένη δυνατότητα πρόβλεψης σχετικά με τη στιγμή της ανάκαμψης, αλλά και το αρνητικό αποτέλεσμα EBITDA της εταιρείας (κατόπιν προγραμματισμού αποσβέσεων) και τις ταμειακές ροές για μεγάλη χρονική περίοδο.

Η Moody’s ωστόσο τονίζει ότι τα μη ελεγμένα αποτελέσματα του ΑΝΤ1 για το πρώτο εξάμηνο του 2010 έδειξαν αύξηση των εσόδων περίπου 12% (περιλαμβανομένων των εσόδων από τη Fox TV), παρά τη μείωση στην αγορά της τηλεοπτικής διαφήμισης, υποδεικνύοντας μια πιθανή βελτίωση στη συνολική θέση της εταιρείας στην αγορά. Τα αποτελέσματα έδειξαν επίσης τη θετική επίδραση της αποτελεσματικότητας ως προς το κόστος που παρουσιάστηκε κατά το τελευταίο έτος και η Moody’s προσδοκά ότι ο ΑΝΤ1 θα εξακολουθήσει να καταβάλλει ανάλογες προσπάθειες. Σημειώνεται ότι από την πώληση της Nova Bulgaria τον Οκτώβριο του 2008 και την επακόλουθη προ-αποπληρωμή των 120 εκατ. ευρώ κύριων τίτλων πληρωτέων το 2015 ο ΑΝΤ1 χρησιμοποιεί το μεγάλο ταμειακό του υπόλοιπο για να χρηματοδοτήσει τις αρνητικές ελεύθερες ταμειακές ροές του ομίλου.

Σύμφωνα με τα μη ελεγμένα αποτελέσματα του εξαμήνου του 2010 του ΑΝΤ1, η εταιρεία είχε περίπου 404 εκατ. ευρώ διαθέσιμα στον ισολογισμό της.

Η Moody’s τονίζει ότι το τρέχον χρέος του ΑΝΤ1 παραμένει πλήρως καλυμμένο από το αναφερόμενο ταμειακό του υπόλοιπο, με καθαρά διαθέσιμα περίπου 269 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, ο οίκος αξιολόγησης τονίζει ότι η επιχείρηση είχε αρνητικές λειτουργικές ταμειακές ροές περίπου 35 εκατ. ευρώ στο πρώτο μισό του Ιουνίου του 2010 και παραμένει η περιορισμένη δυνατότητα πρόβλεψης πιθανής ανάκαμψης στην πρόοδο της ελληνικής αγοράς τηλεοπτικής διαφήμισης.


Σχολιάστε εδώ