Πόλεμος για το αγγελιόσημο στο διαδίκτυο
Η κυβέρνηση εξετάζει παράλληλα και το καθεστώς των επιστροφών, καθώς αναγνωρίζεται πως είναι μέρος του προβλήματος που δημιουργήθηκε στην τηλεόραση. Δεν είναι σαφές αν θα καταργηθεί το ποσοστό το οποίο όρισε ο νόμος Βενιζέλου, που καταστρατηγείται διαρκώς, με τους διαφημιστές να ζητούν χρήματα κάτω από το τραπέζι, ή αν θα υπάρχουν διατάξεις οικονομικού ελέγχου στα πρόσωπα που θα υπογράφουν τις σχετικές συμβάσεις.
Για να αντισταθμιστεί η απώλεια του αγγελιοσήμου από το ραδιόφωνο και την τηλεόραση, η κυβέρνηση προωθεί την επέκταση του πόρου στο internet, καθώς οι απώλειες για τα Ταμεία των δημοσιογράφων, που θα είναι μάλλον και τα μόνα που θα λαμβάνουν τον πόρο, θα είναι δραματικές. Ήδη ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής ζήτησε τις απόψεις της ΕΣΗΕΑ μέχρι και αύριο, Δευτέρα, για το θέμα αυτό, ενώ οι διαφημιστικές εταιρείες ζητούν επίσημα πλέον τη μείωση του αγγελιοσήμου. Τη μείωση του πόρου που αντικαθιστά τις ασφαλιστικές εισφορές των εργοδοτών στον Τύπο και στα ΜΜΕ αλλά και την κρατική συμμετοχή στα Ταμεία των εργαζομένων ζητούν και οι ιδιοκτήτες των καναλιών.
Σοβαρή πτυχή στον πόλεμο που γίνεται είναι η καθιέρωση πληρωμής αγγελιοσήμου και στο διαδίκτυο, στα Μέσα που προσδιορίζονται έναντι της αγοράς ως «ενημερωτικά».
Για το θέμα αυτό είχε γίνει προδιαβούλευση τον περασμένο Νοέμβριο από το υπουργείο Εσωτερικών, αλλά μετά το τέλος της το θέμα θάφτηκε και δεν ανακοινώθηκε η επίσημη διαβούλευση.