Έρχονται και χειρότερα…

Για το ραδιόφωνο ήταν η χειρότερη διαφημιστική χρονιά. Όπως προκύπτει από τα ετήσια στοιχεία της Media Services για τη διαφημιστική δαπάνη, η συνολική μείωση για το 2010 καταγράφηκε στο 14,7%. Οι απώλειες περιορίστηκαν εξαιτίας της ανόδου της διαφήμισης τον περασμένο Δεκέμβριο, ειδικά για την τηλεόραση. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το σύνολο της διαφήμισης για το 2010 ήταν 1,21 δισ. ευρώ, με πτώση κατά 14,7%. Η τηλεόραση έχασε το 18% των εσόδων της, το ραδιόφωνο το 25% και τα περιοδικά το 16%. Μόνο οι εφημερίδες εμφανίζουν άνοδο, 3%, κατά τη διάρκεια του έτους. Στην απορρόφηση της δαπάνης από τα τηλεοπτικά κανάλια επιβεβαιώνεται η μικρή κάμψη στα έσοδα του Mega και η μεγάλη πτώση σε Star και Alter, καθώς και η αύξηση σε ΑΝΤ1 και Alpha. Συγκεκριμένα, το Mega πήρε 175.134.699 ευρώ, ο ΑΝΤ1 150.822.923, ο Alpha 89.717.021, το Star 80.120.902 και το Alter 58.266.765 ευρώ.


Σχολιάστε εδώ