MUSIC+ MEDIA

// Η επιτυχία της «Real News» και με αυτόν τον δίσκο του Γιάννη Πάριου διέψευσε όσους πίστευαν ότι δεν θα μπορούσε να επαναληφθεί η επιτυχία που πριν από έναν περίπου χρόνο είχε κάνει, με τέτοια νούμερα κυκλοφορίας τα οποία τελικά δημιούργησαν μια νέα χιονοστιβάδα προσφορών στις εφημερίδες.
// Έχοντας δοκιμάσει τα πάντα, οι εφημερίδες διαπιστώνουν ότι μόνο τα μεγάλα λαϊκά ονόματα μπορούν με σχετική ασφάλεια να τους προσφέρουν καλές πωλήσεις, όμως οι επιλογές σ’ αυτό το ρεπερτόριο έχουν εξαντληθεί.
// Κανένας δεν είναι διατεθειμένος να ακολουθήσει το ακριβό αλλά επιτυχημένο παιχνίδι της «Καθημερινής», με ένα πολύ πιο ποιοτικό και περιζήτητο ρεπερτόριο.
// Όχι μόνο δεν κατάφεραν να βρουν τρόπο συνέχισης συνεργασίας IFPI και Nielsen για το Music Control, αλλά χώρισαν και με άσχημο τρόπο!
// Η Nielsen επέδειξε αλαζονική συμπεριφορά και δεν φαίνεται να συμμερίζεται ούτε το ότι η αγορά αντιμετωπίζει πρωτόγνωρα προβλήματα, ούτε όμως το ότι πλέον υπάρχει σοβαρή εναλλακτική επιλογή για τις εταιρείες.
// Η εναλλακτική λέγεται Media Inspector, μια δραστηριότητα που ξεκίνησε πριν από αρκετό καιρό ο Σταύρος Μπουλιτσάκος, γενικός διευθυντής του Δρόμου, και φαίνεται ότι έπειτα από αρκετή δουλειά κατάφερε να πείσει ότι το εργαλείο του είναι το ίδιο αξιόπιστο και πολύ πιο ευέλικτο από αυτό της Nielsen.
// Στην εξίσωση είναι σημαντικό ότι προστίθεται και η GfK Hellas, η οποία εδώ και αρκετό καιρό θέλει να δημιουργήσει ένα retail chart, και για τον λόγο αυτό βρίσκεται σε επικοινωνία με όλους τους σημαντικούς παίκτες από τον χώρο της λιανικής.
// Η GfΚ σε συνεργασία με το Media Inspector θα παρουσιάσουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα ενιαίο chart που θα συνδυάζει πωλήσεις με airplay μέσων.
// Η Nielsen προσπαθεί να αντιδράσει δημιουργώντας ένα chart ψηφιακών πωλήσεων, όμως αυτό είναι κάτι που θα το κάνει αρκετά καθυστερημένα, και ημιτελές, αφού δεν φαίνεται να μπορεί να αντιληφθεί τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς.
// Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ιδιοκτήτρια της ΕΜΙ, Terra Firma, έχουν ανοίξει την όρεξη πολλών. Τα τελευταία χρόνια η αναδιοργάνωση της ΕΜΙ απέδωσε σε πολύ μεγάλο βαθμό, αυτό όμως δεν μπορεί να αναστρέψει την κακή επιλογή της Terra να πληρώσει πολύ ακριβά για την απόκτησή της.
// Η BMG έχει κάνει δυναμικά την επανεμφάνισή της διεθνώς, και δείχνει αποφασισμένη να διεκδικήσει την ΕΜΙ. Κάτι τέτοιο θα ήταν ένα πολύ θετικό σενάριο, καθώς η αποφασιστικότητα ενός ιδιοκτήτη που γνωρίζει τον χώρο θα έδινε νέα πνοή στην ΕΜΙ και θα περιόριζε ταυτόχρονα την πιεστική επέκταση της Universal.
// Μεγαλώνει απειλητικά το μερίδιο της Apple και του iTunes στην παγκόσμια δισκογραφία. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του NPD Group για την αμερικανική αγορά, το 66% των πωλήσεων γίνεται από αυτό, ενώ ανεπίσημα στελέχη δισκογραφικών ανεβάζουν ακόμα πιο ψηλά τα στοιχεία.
// Η εξάρτηση σε τέτοιο βαθμό από έναν και μόνο συνεργάτη έχει τρομάξει τις δισκογραφικές οι οποίες είναι αποφασισμένες να ενισχύσουν όλα τα άλλα κανάλια διανομής που διαθέτουν.


Σχολιάστε εδώ