Σκέψεις για κατάργηση της υπαίθριας διαφήμισης

Το ενδεχόμενο κατάργησης της υπαίθριας διαφήμισης από τις πόλεις της Ελλάδας κυοφορείται σε διαφημιζόμενους και διαφημιστές, καθώς τη θεωρούν αναποτελεσματικό μέσο για την προώθηση των προϊόντων τους. Η σκέψη αυτή, που μπορεί να εξελιχθεί σε πρόταση, διαθέτει και πράσινο περίβλημα, αφού θα συνδυαστεί με την ιδέα να καταργηθούν όλες οι αφίσες, τα φυλλάδια και άλλοι έντυποι τρόποι προβολής, με αποτέλεσμα να μειωθεί η ρύπανση στις πόλεις. «Πατάει» δε στην πρώτη, χωρίς μεγάλη επιτυχία, προσπάθεια της κυβέρνησης να βάλει σε ένα πλαίσιο την παράνομη υπαίθρια διαφήμιση. Ένα ακόμη επιχείρημα για την κατάργηση αυτού του τρόπου διαφήμισης είναι ο περιορισμός του «μαύρου χρήματος» που συντηρεί ένα ολόκληρο σύστημα. Σε αντιδιαστολή, προτείνουν όλο αυτό το πακέτο της οπτικής διαφήμισης να περάσει στην οθόνη – όχι της τηλεόρασης, αλλά του internet και του κινητού τηλεφώνου, για να υποστηριχθεί το νέο πεδίο επικοινωνίας. Διαφημιστές και διαφημιζόμενοι θεωρούν ότι τα επόμενα χρόνια όλο και περισσότεροι θα έχουν υπολογιστές και κινητά τηλέφωνα αφής και πως η διαφήμιση μπορεί να προσαρμοστεί -όπως συμβαίνει ήδη- στα δεδομένα της οθόνης του κινητού και του υπολογιστή και να έχει και μικρότερο κόστος παραγωγής.


Σχολιάστε εδώ