«Κουμπαράς για τα ηλεκτρονικά media»
Προετοιμάζεται ο «κουμπαράς για τα ηλεκτρονικά media». Το πρόγραμμα, που τυπικά θα απευθύνεται σε όλους, έχει αναλάβει να συντάξει ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, βοηθώντας τους εκδότες να στήσουν ή να επεκτείνουν τις ηλεκτρονικές τους εκδόσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες, αφού δεν μπορεί να υπάρξει επιδότηση απευθείας και μόνο στους εκδότες, το πρόγραμμα από το ΕΣΠΑ θα δοθεί στις εταιρείες που έχουν τον χαρακτήρα της καινοτομίας. Δεν είναι όμως γνωστό αν θα υπάρξει ρήτρα απασχόλησης, διότι σε διαφορετική περίπτωση οι απολυμένοι, με τον φόρο που πλήρωναν στο παρελθόν, θα επιδοτήσουν τις επιχειρήσεις των ανθρώπων που τους έδιωξαν.
Θυμίζουμε ότι το στίγμα γι’ αυτήν την αντικατάσταση των έντυπων εκδόσεων από τις ηλεκτρονικές το είχε δώσει ο ίδιος ο πρωθυπουργός πριν από μερικούς μήνες για την επέκταση στο internet και στη συνέχεια ακολούθησε η επίσκεψη του Τ. Χυτήρη στην ΕΣΗΕΑ. Παράλληλα αναμένεται ένας νέος νόμος που θα προσδιορίζει το καθεστώς των σάιτ στο internet, προσδιορίζοντάς τα σε σχέση με τα «παλαιά» Μέσα, από τα οποία προέκυψαν.
Ένα από τα κρίσιμα ζητήματα είναι αν θα επεκταθεί ή όχι το αγγελιόσημο και στο διαδίκτυο, έτσι ώστε να συνεχίσουν οι διαφημιζόμενοι και όχι οι εκδότες (που τώρα απολύουν) να πληρώνουν για την ασφάλιση των εργαζομένων. Δεν είναι τυχαίο το ότι τόσο η ΕΔΕΕ όσο και το IAB ισχυρίζονται πως τώρα που δημιουργείται το θεσμικό πλαίσιο για το internet δεν χρειάζεται να συζητηθεί το ζήτημα του αγγελιοσήμου.