Συννεφιασμένη Κυριακή για τις εταιρείες δημοσκοπήσεων

Είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι και την Παρασκευή, λιγότερο από δύο 24ωρα πριν ανοίξουν οι κάλπες, τόσο η MRB όσο και η Metron επέμεναν να δίνουν πρώτο τον Γ. Δημαρά στην Περιφέρεια Αττικής, τη στιγμή που όλες οι πληροφορίες και οι ενδείξεις έδειχναν ότι τα ποσοστά επιρροής του είχαν υποχωρήσει σημαντικά. Οι επιτελείς των δύο εταιρειών έπαθαν κυριολεκτικά «σοκ» όταν έμαθαν ότι εταιρεία (Καπα Research) έδινε Κυριακή μεσημέρι καθαρό προβάδισμα στον
Γ. Σγουρό, με τον Δημαρά να τερματίζει τρίτος.
Λόγω της απαγόρευσης που υπάρχει στη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων δημοσκοπήσεων οι εν λόγω εταιρείες γλίτωσαν τον διασυρμό.
Ωστόσο οι εκτιμήσεις τους για νίκη του κ. Δημαρά είχαν κάνει τον γύρο των πολιτικών και δημοσιογραφικών γραφείων.
Κάτι ανάλογο συνέβη και στη Θεσσαλονίκη, όπου η Metron έδινε προβάδισμα 2 μονάδων στον Γ. Μπουτάρη έναντι του Κ. Γκιουλέκα, ενώ για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προέβλεπε ότι ο Μπόλαρης βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής από τον Ψωμιάδη και η κάλπη μέτρησε την απόσταση αναπνοής σε 12 μονάδες…


Σχολιάστε εδώ