Ραντεβού στον δεύτερο γύρο δίνει ο Κικίλιας

Στο επιτελείο του επικρατεί αισιοδοξία ότι η μάχη που δόθηκε τον προηγούμενο μήνα θα φέρει αποτελέσματα. Στο διάστημα αυτό ο κ. Κικίλιας δεν πτοήθηκε από τις «επιθέσεις» από παράγοντες και κέντρα εκτός Νέας Δημοκρατίας αλλά και από την… αδιαφορία στελεχών της παράταξης. Η προσπάθειά του ήταν να περάσει προς τη βάση της κοινωνίας στην Αττική το μήνυμα της «καινούργιας πρότασης», ενώ οι πολίτες ανεξάρτητα από τις κομματικές προτιμήσεις τους αναγνώρισαν σ’ αυτόν ότι πρόκειται για έναν νέο, άφθαρτο πολιτικό, που κινείται εκτός συστήματος.
Στις δημόσιες παρεμβάσεις του προσπάθησε να αναδείξει τις διαφορές του από τους βασικούς αντιπάλους του, χαρακτηρίζοντας τόσο τον Γιάννη Σγουρό όσο και τον Γιάννη Δημαρά «τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος», ενώ μίλησε ευθέως για «ΠΑΣΟΚογενείς εκφραστές γκρίζων πολιτικών γραμμών».
Στη Ρηγίλλης επεξεργάστηκαν το τελευταίο δεκαήμερο ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, με κύριο στόχο την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της υποψηφιότητας του 36χρονου γιατρού. Η αντεπίθεση του συνδυασμού «Αττική, Νέα Προοπτική» ξεκίνησε στα τέλη της περασμένης εβδομάδας. Το σχέδιο αυτό περιείχε πολλά επικοινωνιακά ατού, στοχευμένες παρεμβάσεις για ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, ενώ ουσιαστικό ρόλο διαδραμάτισε ο ίδιος ο πρόεδρος της ΝΔ Αντ. Σαμαράς, που στήριξε με κάθε μέσο την
αντισυμβατική επιλογή Κικίλια.
Ειδικότερα:
– Πυκνό πρόγραμμα περιοδειών σε υποβαθμισμένες περιοχές της Αττικής: Ο Βασίλης Κικίλιας επέλεξε τη στρατηγική της προσωπικής επαφής με τους ψηφοφόρους. Στο πλαίσιο αυτό, οργάνωσε περιοδείες σε ολόκληρη την περιφέρεια, επισκέφθηκε επανειλημμένα εμπορικούς δρόμους, ενώ το επιτελείο του οργάνωσε συγκεντρώσεις σε κάθε σημείο της περιφέρειας.
– Επιστολή Αντ. Σαμαρά: Αίσθηση προκάλεσε η προσωπική επιστολή του Αντ. Σαμαρά προς τα εκατοντάδες χιλιάδες μέλη της ΝΔ στο λεκανοπέδιο, με την οποία απαντά με συγκεκριμένη επιχειρηματολογία στο ερώτημα «Γιατί ο Βασίλης Κικίλιας;», καλώντας παράλληλα τη λαϊκή βάση του κόμματος σε συστράτευση εν όψει της κρίσιμης εκλογικής αναμέτρησης. Η επιστολή, γραμμένη σε προσωπικό τόνο, επισημαίνει την ανάγκη να δώσουν οι ψηφοφόροι την εντολή «για αλλαγή πορείας». «Η επιτυχία του Βασίλη Κικίλια είναι αυτό που φοβούνται αληθινά, ας κάνουμε πραγματικότητα τους χειρότερους φόβους τους», τονίζει ο πρόεδρος της ΝΔ.
– Social Media: Η υποψηφιότητα του Βασίλη Κικίλια συγκέντρωσε τα περισσότερα κλικ το τελευταίο δίμηνο στο internet, σύμφωνα με έρευνα της WordPress. Φαίνεται ότι η επιλογή του επιτελείου για αξιοποίηση όλων των δυνατών μέσων του διαδικτύου άνοιξε τον δρόμο της επικοινωνίας με ένα ενεργό και παραγωγικό κομμάτι της κοινωνίας (νέοι, φοιτητές, εργαζόμενοι άνδρες και γυναίκες 30-45 ετών) αλλά και με ένα ποσοστό πολιτών που συνηθίζεται να αποκαλούνται «απολιτίκ». Παράλληλα, ο υποψήφιος περιφερειάρχης επέλεξε τα ενημερωτικά σάιτ για να παρουσιάσει τις θέσεις του για την ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή.
– Τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά σποτ και καταχωρίσεις στον Τύπο: Με ένα μπαράζ τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σποτ αλλά και καταχωρίσεων στον Τύπο ο κ. Κικίλιας μπήκε σε κάθε σπίτι της Περιφέρειας Αττικής.


Σχολιάστε εδώ