Πτώση και τον Σεπτέμβριο για πολιτικές και αθλητικές εφημερίδες

Εξακολουθούν να πέφτουν οι κυκλοφορίες. Το κακό περιεχόμενο των περισσότερων ημερήσιων εφημερίδων, σε συνδυασμό με την επίθεση της τηλεόρασης και του internet, πιέζει πλέον δραματικά τα ημερήσια φύλλα. Είναι χαρακτηριστικό ότι παρά τις προσφορές του Σαββάτου πέφτουν όλα τα ημερήσια φύλλα, απογευματινά και πρωινά.
Στις απογευματινές, τον Σεπτέμβριο τα «Νέα» πούλησαν 48.214 φύλλα (-10.358) και στο 9μηνο 51.356 (-4.542). Δεύτερη η «Ελευθεροτυπία» με 29.858 (-12.034) τον Σεπτέμβριο και με 35.529 (-5.345) το 9μηνο και τρίτο το «Έθνος» με 28.846 (-11.669) τον προηγούμενο μήνα και με 30.652 το 9μηνο (-8.631). Η «Espresso» είναι η μοναδική στο 9μηνο με 1.115 κερδισμένους αναγνώστες, πουλώντας 23.178 φύλλα και 23.434 (-4.512) τον Σεπτέμβριο. Ο νέος «Ελεύθερος Τύπος» πούλησε 15.569 φύλλα τον περασμένο μήνα και 15.872 (-10.718) το 9μηνο. Ο «Αδέσμευτος» με 10.017 (-6.722) τον Σεπτέμβριο και με 10.409 (-2.101) το 9μηνο είναι η τελευταία εφημερίδα που πουλάει περισσότερα από 10.000 φύλλα.
Η «Καθημερινή» παραμένει πρώτη στις πρωινές, χωρίς αντίπαλο, με 25.160 φύλλα (-3.038) τον Σεπτέμβριο και με 25.735 (-1.596) το 9μηνο. Το «Βήμα» είναι δεύτερο με 6.582 φύλλα (-1.478) τον Σεπτέμβριο και με 6.323 (-4.844) στο 9μηνο. Ο «Ριζοσπάστης» τον Σεπτέμβριο πούλησε 5.815 (-1.379) και το 9μηνο 6.287 (-295). Η «Αυγή» έχασε 772 αναγνώστες τον Σεπτέμβριο, πουλώντας 1.425 φύλλα, και στο 9μηνο έχασε 472, πουλώντας 1.580.
Στις αθλητικές, τη μισή του κυκλοφορία έχασε ο «Πρωταθλητής» από την έκδοση του «Γαύρου». Τον Σεπτέμβριο η εφημερίδα του Σωτήρη Πουλόπουλου έχασε 11.128 φύλλα, πουλώντας 12.908, έναντι 14.678 του «Γαύρου», που κέρδισε αναγνώστες και από τα άλλα αθλητικά φύλλα. Η «SportDay» παραμένει πρώτη με 22.147 (-9.412) τον Σεπτέμβριο, δεύτερο το «Φως» με 17.376 (-6.256) και τρίτη η «Goal News» με 16.172. Η «Εξέδρα» είναι πέμπτη, κάτω από τον «Γαύρο», πουλώντας 14.649 (-4.046). Στο 9μηνο η «SportDay» είναι πρώτη με 23.731 (-7.935), με δεύτερο το «Φως» με 19.193 (-4.644) και τρίτο τον «Γαύρο» με 17.986, έχοντας όμως μόλις τέσσερις μήνες κυκλοφορίας. Ο «Πρωταθλητής» πούλησε 16.950
(-7.708) και η «Εξέδρα» 14.809 (-2.831).
Μειώνονται οι αναγνωσιμότητες
Χάνουν κοινό οι περισσότερες με τιμή εφημερίδες. Αντιθέτως, κερδίζουν έδαφος οι δωρεάν. Αναλυτικά, το «Βήμα» πέρασε στην πρώτη θέση με 755.000 αναγνώστες (-50.000) το διάστημα από τον Μάρτιο ως τον Σεπτέμβριο του 2010, αφήνοντας δεύτερο το «Θέμα» στους 747.000 (-109.000) αναγνώστες, με τις δύο εφημερίδες να χάνουν κοινό σε σχέση με την προηγούμενη μέτρηση της Focus Bari. Στην τρίτη θέση η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» με 654.000 αναγνώστες (-14.000) και τέταρτο το «Έθνος της Κυριακής» με 614.000 (-50.000), ενώ αναγνώστες χάνουν και τα «Νέα», που έχουν 322.000. Υπάρχουν όμως και οι εφημερίδες με τιμή που κερδίζουν αναγνώστες: η «Καθημερινή» με 591.000 (+29.000) και η «Real News» με 458.000 (+24.000). Στις ημερήσιες με τιμή εφημερίδες που κερδίζουν αναγνώστες είναι και η «SportDay» με 239.000 (+40.000).
Οι δωρεάν κερδίζουν έδαφος, με τη «Free Sunday» να εκτινάσσεται ως κυριακάτικη στους 374.000 αναγνώστες στην πρώτη της συμμετοχή στη μέτρηση, με δεύτερη τη «City Press» (Αττική) με 356.000. Ακολουθεί η «Athens Voice» (Αττική) με 340.000, η «Metro» (Αττική) με 318.000 και η Lifo (Αττική) με 298.000.
Τέλος, η «Χρυσή Ευκαιρία» με τρεις εκδόσεις την εβδομάδα έφτασε τους 225.000 αναγνώστες, κερδίζοντας με τη σειρά της έδαφος.


Σχολιάστε εδώ