Κρίση στον Alpha, ολική επαναφορά του Mega

Kαι δεν είναι μόνο το «Νησί», που ως ελληνική σειρά κερδίζει την πλειονότητα του κοινού που βλέπει τηλεόραση τα βράδια της Δευτέρας. Είναι και όλες οι άλλες εκπομπές, από την πρωινή πρόταση του καναλιού με τους Γ. Λιάγκα και Φ. Σκορδά, που μέχρι στιγμής δικαιώνει τις επιλογές του Π. Μπούτου, έως και τις ενημερωτικές εκπομπές του σταθμού, που κερδίζουν τα ποσοστά τηλεθέασης. Το ποικίλο και σαφώς πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα του Mega φαίνεται ότι κατάφερε να ενσωματώσει τα κόλπα των άλλων καναλιών και βρίσκεται στην αρχή της σεζόν με διαφορά 7 μονάδων από το δεύτερο κανάλι σε τηλεθέαση, τον ΑΝΤ1.
Πίσω όμως από τη λάμψη της καθημερινής μάχης σε πρόσωπα και εκπομπές αυτό που έχει σημασία είναι ότι το Mega δημιουργεί τις προϋποθέσεις να κερδίσει τη μερίδα του λέοντος στη διαφημιστική αγορά, προκαλώντας «έμφραγμα» στα άλλα κανάλια, ειδικά αυτήν την εποχή. Για τον λόγο αυτό στον Alpha προκύπτει κρίση προγράμματος. Οι επιλογές των στελεχών του RTL δέχονται πλέον έντονες επικρίσεις, αφού -όπως φάνηκε- τα reality και οι real life εκπομπές δεν καταφέρνουν να πιάσουν ούτε καν τα περυσινά νούμερα τηλεθέασης. Η αλλαγή ημέρας στη μετάδοση της εκπομπής της Βίκυς Χατζηβασιλείου «Έχεις πακέτο» και οι διαμαρτυρίες του Έ. Μποτρίνι ότι καταποντίστηκε τη Δευτέρα εξαιτίας κακού προγραμματισμού δημιουργούν πανικό στην Κάντζα. Το «Big brother» ως πρόταση του RTL για το ελληνικό κοινό απέτυχε γιατί είναι βαρετό για τους τηλεθεατές, που το έχουν απορρίψει εδώ και αρκετά χρόνια. Το κανάλι διατηρεί μετά βίας την τρίτη θέση στο σύνολο του κοινού στις μετρήσεις της Nielsen, ενώ αυξάνεται η διαφορά του στο νεανικό κοινό από τα νούμερα που έχει ο ΑΝΤ1.
Παρά το πλήγμα που δέχθηκε και τις απώλειες στον καθημερινό ανταγωνισμό με τα νέα προγράμματα του Mega, ο ΑΝΤ1 διατηρεί τις αντοχές του. Στο σύνολο του κοινού εμφανίζει μεγάλη διαφορά από το Mega, έχει όμως αυξημένα ποσοστά τηλεθέασης στο νεανικό κοινό. Πολλοί εκτιμούν πως, αν συνεχιστεί αυτή η εικόνα, πολύ σύντομα θα επανέλθει το μοντέλο του τηλεοπτικού δίπολου στην τηλεθέαση. Mega και ΑΝΤ1 θα μοιράζονται μεταξύ τους την κορυφή στις επιλογές του κοινού αλλά και τα μεγάλα πακέτα της διαφημιστικής αγοράς.


Σχολιάστε εδώ