MUSIC+ MEDIA
// Σε πορεία σύγκρουσης τα μέλη της ΕΙΙΡΑ, καθώς έχουν διαμορφωθεί δύο διαφορετικές ομάδες εν όψει του διαγωνισμού ακροαματικότητας. Η μια εξ αυτών επιθυμεί πλήρη αλλαγή του τρόπου μέτρησης και στο τραπέζι έχει πέσει ακόμα και η δημοσίευση μετρήσεων καθημερινά, όπως κάνει η AGB για την τηλεόραση!
// Η άλλη δεν επιθυμεί να αλλάξει ούτε ο τρόπος μέτρησης ούτε η εταιρεία μέτρησης. Τα προβλήματα ρευστότητας, που ταλαιπωρούν πλέον όλη την αγορά, άγγιξαν αυτήν την εβδομάδα και την εταιρεία που διενεργεί τις έρευνες ακροαματικότητας, με αποτέλεσμα κάποιοι από τους εργαζόμενους να προχωρήσουν σε άτυπη στάση εργασίας.
// Όλο και πιο έντονα δραστηριοποιείται στον μουσικό χώρο η 24media, η οποία μεταξύ άλλων site διαχειρίζεται το myspace και το DailyΜotion στην Ελλάδα. Η εταιρεία πριν από λίγους μήνες ενίσχυσε το δυναμικό της με πρώην στελέχη δισκογραφικών, και το αποτέλεσμα της δουλειάς τους φαίνεται όλο και περισσότερο.
// Πέρα από κάποια ενδιαφέροντα εναλλακτικά ελληνικά γκρουπ που κάνουν την εμφάνισή τους στο myspace, η πιο σημαντική εξέλιξη αφορά το DailyMotion, το οποίο αυτήν την εβδομάδα ανακοίνωσε ότι κατέληξε σε συμφωνία με την ΕΜΙ, βάσει της οποίας το site θα φιλοξενεί τις πρώτες μεταδόσεις ελληνικών κλιπ της δισκογραφικής στο internet.
// Η συμφωνία αυτή φαίνεται να έχει μόνο επικοινωνιακό ενδιαφέρον για το DailyMotion, εφόσον τα videoclips της δισκογραφικής θα συνεχίσουν να μεταδίδονται κανονικά στην τηλεόραση και ως εκ τούτου είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα ανεβαίνουν ταυτόχρονα και σε άλλα site.
// Από τα «1.000 νέα, παλιά αλλά και σπάνια videoclips», τα οποία εξασφάλισε το DailyMotion, ελάχιστα (αν όχι κανένα) δεν είναι ήδη διαθέσιμα στο YouTube. Για παράδειγμα, το videoclip του Σάκη Ρουβά «Ήρθες» το έχουν ανεβάσει τουλάχιστον 120 διαφορετικοί χρήστες!
// Ουσιαστικά κερδισμένη είναι η ΕΜΙ, η οποία, εκτός από τα οικονομικά ανταλλάγματα που θα έχει εξασφαλίσει, δεν πρόκειται ουσιαστικά να χάσει και την προβολή που έτσι και αλλιώς είχε.
// Με δεδομένο ότι ακόμα και το μεγαλύτερο σε κίνηση video site του πλανήτη, το YouTube, είναι εξαιρετικά ζημιογόνο, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε με ποιο μοντέλο τα υπόλοιπα site, όπως τα DailyMotion, Vimeo, Viddler, Veoh (και εκατοντάδες άλλα), θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν τη μεγάλη κίνηση που έχουν.
// Η πτώση της οικονομικής δραστηριότητας και η μείωση της διαφημιστικής πίτας οδηγούν πλέον και τους αθηναϊκούς ραδιοφωνικούς σταθμούς σε ζημίες. Αυτό φαίνεται να δημιουργεί ευκαιρίες για κάποιους, και σύμφωνα με φήμες που κυκλοφορούν, ο άνθρωπος πίσω από την επιτυχία του Λάμψη και του Village, ο ελληνοαυστραλός Peter Yamarellos, έχει επιστρέψει στην Ελλάδα με ένα νέο σχέδιο.
// Κατά τα πρότυπα άλλων χωρών, ο Yamarellos σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα καινούργιο ψυχαγωγικό ραδιόφωνο, το οποίο θα μεταδίδεται πανελλαδικά μέσω ενός δικτύου σταθμών. Οι σταθμοί θα χρησιμοποιούν ένα κοινό όνομα το οποίο θα κάνουν license, θα χρησιμοποιούν κάποιες κοινές υποδομές, θα μοιράζονται κάποια κοινά προγράμματα και θα έχουν κοινή εμπορική εκπροσώπηση.
// Μπορεί να είναι αρκετά κακή στιγμή για να βρει κανείς διαφημιστικά budget για μια τέτοια ενέργεια, είναι όμως η τέλεια συγκυρία για να βρει διαπραγματεύσιμους ιδιοκτήτες ραδιοφωνικών σταθμών σε όλη τη χώρα.
// Και ενώ ένας Έλληνας του εξωτερικού που έχει σχέση με τη μουσική και τα μέσα επιστρέφει στη χώρα, ένας άλλος ετοιμάζεται να φύγει…