Πιστοληπτικός έλεγχος της αγοράς από τις διαφημιστικές

Τα οικονομικά στοιχεία 400 επιχειρήσεων, εκτός δημόσιου τομέα και τραπεζών, που διαφημίστηκαν το 2009 στην τηλεόραση θα ελέγξουν το επόμενο διάστημα οι διαφημιστικές εταιρείες μέσω της ICAP προκειμένου να διαπιστωθεί η πιστοληπτική τους ικανότητα. Σύμφωνα με ενημέρωση που έκανε η
ΕΔΕΕ στα μέλη της, η υπηρεσία θα παρέχεται από την ICAP δωρεάν με στόχο να διαπιστωθεί αν υπάρχει οικονομικός κίνδυνος από τις εταιρείες που θα θέλουν να δώσουν διαφήμιση στα ΜΜΕ.
To θέμα είχε τεθεί στη Γενική Συνέλευση των διαφημιστικών εταιρειών μετά τα λουκέτα σε εταιρείες παραγωγής, ενώ ανάλογο αίτημα είχε τεθεί και από τα τηλεοπτικά κανάλια. Οι σταθμοί, μάλιστα, ήδη κάνουν έλεγχο της πιστοληπτικής ικανότητας μεγάλων διαφημιστικών γραφείων.


Σχολιάστε εδώ