Να παραμείνουν τα Θρησκευτικά υποχρεωτικό μάθημα

Στην επιστολή τονίζει ότι «το μάθημα των Θρησκευτικών χρήζει καλυτέρας αντιμετωπίσεως, γιατί είναι μάθημα ανθρωπιστικό, ηθοπλαστικό και φρονηματιστικό και στοχεύει στην ηθική θωράκιση της προσωπικότητας του μαθητή», ότι «το 95% είναι ορθόδοξοι χριστιανοί και επιθυμούν να προσφέρουν και στα παιδιά τους τη διαχρονικά καταξιωμένη ελληνορθόδοξη παράδοση» και ότι «λόγοι ιστορικοί, εθνικοί, παιδαγωγικοί και πολιτιστικοί καθιστούν επιβεβλημένη την παρουσία των θρησκευτικών ως υποχρεωτικού μαθήματος στο ελληνικό σχολείο» και καταλήγει ως εξής:
«Κυρία υπουργέ,
Σε μια εποχή ανακατατάξεων και συγχύσεως ιδεών, όπου η βία έγινε σημαία, η εγκληματικότητα απλώνεται παντού και ο άνθρωπος εγκλωβίζεται σε απάνθρωπα πλαίσια, η νέα ελληνική γενιά έχει απόλυτη ανάγκη από το ηθοπλαστικό μάθημα των Θρησκευτικών. Όπως το μάθημα της Φυσικής Αγωγής είναι υποχρεωτικό, γιατί αναφέρεται στη σωματική ευεξία, κατά παρόμοιο τρόπο και το μάθημα των Θρησκευτικών πρέπει να είναι υποχρεωτικό, γιατί αναφέρεται στην καλλιέργεια της ψυχής, η οποία κατά τον γερμανό φιλόσοφο Johannes Hessen είναι η ψυχή του πολιτισμού».
Αλυτρωτικά βιβλία στα αλβανικά σχολεία
Τον αλβανικό αλυτρωτισμό με βιβλία ανάλογου περιεχομένου προωθεί η αλβανική κυβέρνηση, όπως αποκάλυψαν με ερώτησή τους στη Βουλή οι βουλευτές τού ΛΑΟΣ Κυριάκος Βελόπουλος, Γ. Ανατολάκης, Ηλ. Πολατίδης, Π. Μαρκάκου. Χαρακτηριστικά, στην ερώτησή τους οι τέσσερις βουλευτές αναφέρουν:
Σύμφωνα με καταγγελίες ομογενών μας βορειοηπειρωτών γονέων, στο μάθημα της Γεωγραφίας της Γ’ Λυκείου των αλβανικών σχολείων οι μαθητές μαθαίνουν ότι 8 νομοί της Ελλάδος είναι… αλβανικές περιοχές!
Στο βιβλίο αυτό, που το διδάσκονται και οι Ελληνόπαιδες της Βορείου Ηπείρου, στο ειδικό κεφάλαιο με τίτλο «οι αλβανικές περιοχές στην Ελλάδα»(!) και στην εισαγωγή, με τίτλο «σύνθεση και θέση των αλβανικών περιοχών» (σελ. 198), υπογραμμίζεται πως «είναι αλβανικές περιοχές που αδίκως προσαρτήθηκαν στο ελληνικό κράτος το 1913 από το Συμβούλιο των Πρεσβευτών»!
Τι κάνει η κυβέρνηση;
Στο θέμα της διδασκαλίας των ελληνικών στα ελληνικά σχολεία της Β. Ηπείρου, αναφέρεται με ερώτησή του προς την υπουργό Παιδείας, αλλά και τον υπουργό Εξωτερικών, ο βουλευτής της ΝΔ Άρης Σπηλιωτόπουλος.
Συγκεκριμένα, αναφέρει πως προωθείται η κατάργηση του άρθρου 17 που προβλέπει να μοιράζεται η ύλη και να διδάσκονται κατά 75% ελληνικά και κατά 25% αλβανικά, προκειμένου να διδάσκονται κατά 50% και οι δύο γλώσσες!
Κατόπιν αυτών ο Άρης Σπηλιωτόπουλος ερωτά τους δύο υπουργούς:
• Ποια είναι η επίσημη θέση του υπουργού Εξωτερικών σχετικά με την κατάργηση του άρθρου 17 για τα ελληνικά σχολεία της Β. Ηπείρου.
• Γιατί ακολουθείτε διαφορετική τακτική στην αντιμετώπιση της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη, όπου εκεί παρατηρείται το οξύμωρο να ενθαρρύνεται η διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας έναντι της ελληνικής;
• Η διαφορετική και επιλεκτική εξωτερική πολιτική που ακολουθείτε στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στο εξωτερικό με τη μείωση και κατάργηση ελληνικών μαθημάτων και σχολείων έρχεται σε σύγκρουση με τις πρόσφατες ανακοινώσεις σας για επιχορηγήσεις εδρών της ελληνικής γλώσσας σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. Ποια είναι τελικά η θέση σας για τα ελληνικά σχολεία στο εξωτερικό και τη διάδοση της ελληνικής γλώσσας;»


Σχολιάστε εδώ