Οι εργαζόμενοι φταίνε για όλα στον ΟΣΕ…

Αυτοί εκτίναξαν τα ελλείμματα, καταχρέωσαν τους οργανισμούς, βούλιαξαν τη χώρα, με τους παχυλότατους μισθούς – 70.000 ευρώ τον χρόνο έβγαλε ότι παίρνουν στον ΟΣΕ ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Χάρης Τσιόκας. Ανεξάρτητα αν αληθεύει ή όχι (οι συνδικαλιστές το αμφισβητούν, λένε ότι δεν είναι παραπάνω από 100 με 150 αυτοί που έχουν τέτοιες απολαβές), να δεχθούμε ότι είναι έτσι όπως τα είπε ο κ. Τσιόκας. Όμως ποιος τους τα έδωσε; Ποιος παραχώρησε προκλητικά προνόμια, όπως να μετράει το ωράριο του μηχανοδηγού από τη στιγμή που φεύγει από το σπίτι του; Ποιος άλλος από τους πολιτικούς. Απʼ όλους που κυβέρνησαν από το 1974 και μετά. Και των σημερινών συμπεριλαμβανομένων. Επομένως την πρώτη και αποκλειστική ευθύνη γιʼ αυτό το πάρτι στον ΟΣΕ (και όχι μόνο;) την έχουν αυτοί που διαχειρίστηκαν το μαγαζί που λέγεται Ελλάδα. Κάναμε λάθη, τους ακούμε συνέχεια να λένε, αλλά τον λογαριασμό τον στέλνουν στους εργαζόμενους, στο κορόιδο, τον λαό. Κι αυτό έχει γίνει σήμερα μόνιμη πολιτική. Η εύκολη λύση, που εφαρμόζουν σʼ όλους τους χώρους…

Κανένας δεν διαφωνεί ότι πρέπει να υπάρξει εξυγίανση, να κοπούν οι άχρηστες λειτουργίες, να υπάρξουν σωστός προγραμματισμός, δρομολόγια που καλύπτουν ανάγκες και να έχει έσοδα ο ΟΣΕ για να καλύπτει σʼ έναν βαθμό τις υποχρεώσεις του, με το κράτος βέβαια να βάζει και το μερίδιό του για την κοινωνική αποστολή του δημόσιων μέσων μαζικής μεταφοράς, όπως συμβαίνει με τις αστικές συγκοινωνίες και τα ΚΤΕΛ.

… Πόσες φορές παραπάνω
χρυσοπληρώθηκαν τα έργα;

Θα είχαν κάποιο δίκιο να ζητήσουν από τους εργαζόμενους να δεχθούν κάποιες περικοπές και μετατάξεις, αν πριν ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας έδινε έναν λογαριασμό, πόσα ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ (σε δραχμές και ευρώ) δόθηκαν από το 1981 μέχρι το 2009 από τα πακέτα της ΕΕ και το Πρόγραμμα Δημόσιων Επενδύσεων για τον εκσυγχρονισμό του ΟΣΕ, για την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη και ποιο ήταν το αποτέλεσμα. Γιατί και οι συρμοί που κυκλοφορούν είναι της κακιάς ώρας και πολυτελείς σταθμοί φτιάχθηκαν που ΔΕΝ λειτουργούν, δεν σταματάει το τρένο, κατασκευάστηκε σταθμός, στη γραμμή Κρυονέρι – Αγρίνιο, έχει προσωπικό, αλλά τρένο δεν υπάρχει. Και το ποθούμενο, αναβάθμιση του ΟΣΕ, δεν έγινε. Όπως και ΠΟΤΕ όλα αυτά τα χρόνια δεν έγινε κερδοφόρος. Και μη μας πείτε ότι και για όλα αυτά φταίνε οι εργαζόμενοι.

Λέξη γιʼ αυτούς που φάγανε με δέκα κουτάλια

Δεν ακούσαμε τίποτε, κύριε Ρέππα, για τις «χρυσές», τις σκανδαλώδεις εργολαβίες, όπως την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Πειραιάς – Μενίδι, που είχε χαρακτηριστεί «επείγον» έργο, αξίας πολλών ΔΙΣ., για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, και η Ολυμπιάδα έγινε, αλλά ακόμα δεν λειτούργησε. Τι απέγινε; Πήγε κανένας φυλακή; Αστεία πράγματα ρωτάμε… Μήπως παράλληλα με το κρέμασμα των εργαζομένων θα πρέπει (έπρεπε ήδη) να… κρεμαστούν και κάποιοι γνωστότατοι μεγαλοεργολάβοι, ζητώντας τους να φέρουν πίσω τα ΔΙΣ. που έχουν αρπάξει με τις πλάτες συναδέλφων σας;

Για όλη αυτήν την τραγική κατάσταση στην οποία κατέληξε ο Σιδηρόδρομος φταίνε πρωτίστως οι πολιτικοί, αλλά έχουν ευθύνη και οι κύριοι συνδικαλιστές. Γιατί θα μπορούσαν φωνάζοντας να είχαν αποτρέψει πολλά. Όμως, όπως συμβαίνει και με τους συναδέλφους τους σε άλλους χώρους, φωνάζουν μόνο για προνόμια, λειτουργούν ως συντεχνία και γαία πυρί μειχθήτω… Και σήμερα εισπράττουν τα επίχειρα…


Σχολιάστε εδώ