Νέα συνδρομητικά κανάλια και υπηρεσίες pay-per-view από το RTL Group

Τη νέα στρατηγική του RTL Group στην παγκόσμια αγορά παρουσίασε ο Γκέρχαρντ Τσάιλερ στην ετήσια συνάντηση των στελεχών του Ομίλου Bertelsmann στο Βερολίνο. «Έχουμε απαντήσεις για το τι πρέπει να κάνουμε, πώς να λειτουργήσει η βιομηχανία μας στην ψηφιακή εποχή», είπε ο Γκ. Τσάιλερ, που μίλησε για τη μεταπήδηση του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρείας: διατήρηση των ελεύθερων τηλεοπτικών καναλιών και ανάπτυξη νέων υπηρεσιών με συνδρομή, με στόχο την εξασφάλιση μεγαλύτερων μεριδίων από τη διαφημιστική αγορά. Εξήγησε πως δεν έχει γίνει δυνατή η τελική μορφή ομογενοποίησης των δραστηριοτήτων του RTL στις χώρες όπου λειτουργούν τα κανάλια, αλλά το επόμενο διάστημα θα γίνουν πολλά ανάλογα με την κάθε χώρα, δηλαδή είτε νέα εξειδικευμένα κανάλια pay TV είτε ψηφιακά κανάλια. Σε ό,τι αφορά τη διαφημιστική αγορά, ο διευθύνων σύμβουλος του γκρουπ σημείωσε τη μεγάλη σημασία που έχει η ενσωμάτωση των διαφημίσεων στα τηλεοπτικά προγράμματα (product placement), αν και σε πολλές χώρες υπάρχει πρόβλημα με τον έλεγχο των ρυθμιστικών αρχών. Ως σημείο ανάπτυξης σημείωσε επίσης τη μείωση του κόστους που πέτυχε σε όλα τα κανάλια, εκτός από ένα στην Ευρώπη. Ανέφερε πέντε άξονες για τη νέα στρατηγική ανάπτυξης του RTL: τη δημιουργία μιας δεύτερης πηγής εσόδων παράλληλα με τη διαφήμιση, τη διεύρυνση της παραγωγής μέσω της FremantleMedia για προγράμματα ψηφιακής τηλεόρασης, την ανάπτυξη περιεχομένου και εφαρμογών για τα κινητά τηλέφωνα, τα νέα Μέσα όπως το iPad και τη διαφοροποίηση υπηρεσιών.


Σχολιάστε εδώ