Η Μάνια έριξε το γάντι!
Στον πυρήνα των σχολίων της βρίσκεται ο μηχανισμός παραγωγής της επικαιρότητας, ο ρόλος των δημοσιογράφων και συνάμα η συνολική λειτουργία του συστήματος προώθησης προσώπων μέσω των εταιρειών δημοσκόπησης και της διανομής της διαφήμισης από τις εταιρείες, ενώ πριν από λίγο καιρό βρισκόταν ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Σε αντίθεση με το παρελθόν, όταν τα αντίστοιχα σχόλια του πατέρα της Κίτσου Τεγόπουλου ήταν στοχευμένα σε ένα πρόσωπο (π.χ. «Κοκκαλίνος»), η Μάνια Τεγοπούλου ανοίγει μόνη της πολλά μέτωπα.
Τόσο ο πρωθυπουργός όσο και το «Βήμα» δεν σήκωσαν το γάντι της αναμέτρησης, όμως φαίνεται πως ο ουρανός βαραίνει και δεν θα πρέπει να αποκλείεται μια σκληρή σύγκρουση τόσο με την κυβέρνηση όσο και με τον εκδοτικό χώρο. Επί της ουσίας, άλλωστε, στα ΜΜΕ διεξάγεται μια μάχη επιβίωσης.
Το πρώτο σχόλιο με τα αρχικά Μ.Τ. δημοσιεύτηκε στο κυριακάτικο φύλλο και είχε ως εξής:
«Επικίνδυνα παιχνίδια. Η κυβέρνηση διοχετεύει ειδήσεις μέσω Mega Channel. Ο ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ διοχετεύει ειδήσεις μέσω “Ελευθεροτυπίας”» με τη σημείωση πως πρόκειται «για εσωτερική κατανάλωση».
Ακολούθησαν τη Δευτέρα τρία σχόλια στα παραπολιτικά. Το πρώτο στόχευε στον Στ. Ψυχάρη και ήταν το εξής:
«Επικίνδυνα παιχνίδια (2)» με τη σημείωση «© Waiting for the news on CNN! ή αλλιώς αναμένοντας τον Πήγασο και τις συγχωνεύσεις Τραπεζών». Έγραφε: «Η κυβέρνηση διοχετεύει ειδήσεις μέσω Mega Channel. Ανταποδίδοντας τη φιλοφρόνηση ΤΟ ΒΗΜΑ προβάλλει το εμπόρευμά του επί 10 και πλέον λεπτά στο ίδιο κανάλι. Κύριε Ψυχάρη, το πάτε φιρί-φιρί; για εξωτερική κατανάλωση».
Το δεύτερο αναφερόταν στον πρωθυπουργό, υποστηρίζοντας πως πλήρωνε και πληρώνει δημοσιογράφους, με τίτλο «Κάτι μου θυμίζει». Το σχόλιο είχε ως εξής:
«Τον πρωθυπουργό εξάλλου δεν τον απασχολούν οι εφημερίδες. Έχει φροντίσει από παλιά να ακολουθήσει το σουηδικό μοντέλο και να πληρώνει δημοσιογράφους (φανερά ή αδιαφανώς) ως συμβούλους. Η αδιαφάνεια, εν προκειμένω, ήταν πολύ πιο αποτελεσματική όταν έκανε τη θητεία του στο ΥΠ.ΕΞ. με τα μυστικά κονδύλια».
Το επόμενο σχόλιο ήταν για τη λειτουργία της αγοράς και του μηχανισμού των δημοσκοπήσεων, γράφοντας:
«Μάθε παιδί μου αριθμητική (νούμερα). 1 + 1 = 1 ή αλλιώς διαφημιστικές εταιρείες + εταιρείες δημοσκοπήσεων = ?σ.ε. Μήπως έχει κάτι να προσθέσει ο νυν Υπουργός Στρατού ή, έστω, ο κ. Πάγκαλος;»
Εδώ αξιοσημείωτη είναι η αναφορά στον «νυν Υπουργό Στρατού», που παραπέμπει, για όσους θυμούνται την αντιπαράθεση, στον Μ. Χρυσοχοΐδη.