4,5% έπεσε η διαφήμιση στην τηλεόραση

Πέφτει η διαφήμιση, ζημιώνονται οι σταθμοί και απολύουν. Η διαφήμιση στην τηλεόραση σημειώνει επίσημα στο εξάμηνο μείωση κατά 4,5%, χωρίς μάλιστα να την έχει επιβαρύνει ο ειδικός φόρος τηλεόρασης (20%), η εφαρμογή του οποίου μετατέθηκε από τον Γ. Παπακωνσταντίνου για την 1η Οκτωβρίου. Η τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε στα 337.007.000 ευρώ από 352.997.000 ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Οι ελπίδες των σταθμών μεταφέρονται στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, αν και όπως σημειώνει το Mega στην εξαμηνιαία έκθεσή του για την πορεία της εταιρείας, «οι προοπτικές για το 2010 διαγράφονται δυσμενείς, χωρίς να είναι δυνατή η εκτίμηση της ετήσιας διαφημιστικής συρρίκνωσης». «Είναι όμως σίγουρο», υπογραμμίζει η εταιρεία, «ότι αναμένονται πτωτικοί ρυθμοί εξέλιξης στη διαφημιστική αγορά».
Είναι χαρακτηριστικό ότι και οι τρεις σταθμοί που ανακοινώνουν στοιχεία τους εξαιτίας του χρηματιστηρίου είναι ζημιογόνοι. Το Mega παρουσίασε ζημίες ύψους 2,931 εκατ. ευρώ έναντι κερδών προ φόρων 804.000 ευρώ το προηγούμενο εξάμηνο. Ο κύκλος εργασιών του ανήλθε σε 69,991 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2010 έναντι 75,190 εκατ. ευρώ το εξάμηνο του 2009. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του ήταν 68,991 εκατ. ευρώ έναντι 75,390 εκατ. ευρώ το περσινό εξάμηνο. Όμως οι ζημίες ανήλθαν σε 2,931 εκατ. ευρώ έναντι κερδών προ φόρων ύψους 2,058 εκατ. ευρώ το προηγούμενο εξάμηνο. Όλα αυτά παρότι το Mega μείωσε το λειτουργικό του κόστος στο εξάμηνο κατά 4,1%. Παράλληλα, το Alter παρουσίασε κύκλο εργασιών ύψους 49,785 εκατ. ευρώ το εξάμηνο του 2010 έναντι 57,062 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2009. Η εταιρεία είχε ζημίες 6,149 εκατ. ευρώ το τρέχον εξάμηνο έναντι κερδών προ φόρων 336.000 ευρώ το 2009. Τέλος, για τον Alpha η ένδειξη είναι ότι τα έσοδά του κινούνται στα 36 εκατ. ευρώ έναντι 37 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2009.


Σχολιάστε εδώ