Πτώση κατά 8% της διαφήμισης στα ΜΜΕ!

Κατά 8%, στο 1,013 εκατ. ευρώ, υποχώρησε συνολικά η διαφήμιση στον κλάδο των ΜΜΕ το πρώτο εξάμηνο του 2010 έναντι 1,101 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα του 2009. Το ραδιόφωνο έχει απώλειες της τάξεως του 28% και τα περιοδικά του 12%, ενώ οι εφημερίδες έχουν αύξηση κατά 3%, η οποία όμως δεν μπορεί να αντισταθμίσει τις απώλειες. Την ίδια περίοδο περιορίζονται και τα έσοδα από τις πωλήσεις, αφού η κυκλοφορία των εφημερίδων μειώθηκε κατά 10%.


Σχολιάστε εδώ