Ποιος έχει δίκιο για τον ΟΣΕ;

Όχι μόνο δεν περισσεύουν οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ, αλλά λείπουν και 6.500, σύμφωνα με τη σχέση εργαζομένων προς χιλιόμετρο γραμμής 5 προς 1, που ισχύει σʼ όλα τα σιδηροδρομικά δίκτυα, υποστηρίζει σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Νίκος Κιουτσούκης.
Ο υπουργός κ. Ρέππας λέει τα αντίθετα, ότι θα πρέπει να περιορισθεί ο αριθμός με μετατάξεις για να μειωθεί το καθημερινό έλλειμμα, διαφορετικά θα μπει λουκέτο. Ποιος από τους δύο έχει δίκιο; Όπως επίσης εντελώς διαφορετική εικόνα δίνει ο πρόεδρος των σιδηροδρομικών για τη διάρθρωση του τεράστιου, όπως έχει εμφανιστεί, ελλείμματος. Υπογραμμίζει συγκεκριμένα ότι: «Το χρέος των 10 δισ. ευρώ αναλύεται ως εξής:
α) 7,7 δισ. ευρώ υποχρεώσεις του κράτους για τις υποδομές, β), 1,5 δισ. ευρώ οφειλές του κράτους για την επιδότηση εισιτηρίων και άγονων γραμμών και γ) εξαναγκασμός του ΟΣΕ να λειτουργεί με πολιτικά κριτήρια και να τον αξιολογείτε σήμερα με επιχειρηματικά».
Αν είναι έτσι, τότε όλο το… οικοδόμημα που στήνουν για να δικαιολογηθεί το γκρέμισμα του ΟΣΕ και η παράδοση γραμμών σε ιδιώτες αποδεικνύεται ψεύτικο…


Σχολιάστε εδώ