ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΦΟΡΙΕΣ, ΤΑΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, ΡΟΔΟΥ ΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ

Όπως αναφέρουν σε επιστολή τους προς τον υπουργό Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου οι εκπρόσωποι του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών και Ναυτιλιακών Πρακτόρων Κέρκυρας, του Συνδέσμου Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Κρήτης και της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Ρόδου, τα μέλη τους βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, αφού ο τζίρος τους έχει μειωθεί στο ελάχιστο. Αναφερόμενοι στα αίτια που προκάλεσαν την οικονομική αυτή καταστροφή τους, τονίζουν:

«Η αρχή έγινε στα τέλη Απριλίου από τη σκόνη του ηφαιστείου, λόγω της οποίας ακυρώθηκαν πολλές πτήσεις, με χιλιάδες τουρίστες να μη φθάνουν στα νησιά μας, με αποτέλεσμα τα γραφεία μας, καθώς και τα ξενοδοχεία να υποστούν τεράστια ζημιά.

Συνεχίσαμε με τις απεργίες των ναυτεργατών και των πλοηγών, καθώς και τα έκτροπα στα λιμάνια, στα πλοία γραμμής και στα κρουαζιερόπλοια, με αποτέλεσμα, σε συνάρτηση της μη ολοκληρωτικής άρσης του καμποτάζ, τα κρουαζιερόπλοια να σηκώνουν άγκυρα με πλώρη τα λιμάνια της Τουρκίας.

Οι απεργίες και οι καταλήψεις των αρχαιολογικών χώρων μάς ανάγκασαν δεκάδες φορές να ακυρώσουμε οργανωμένες εκδρομές, από τις οποίες τα γραφεία μας βιοπορούν και επιβιώνουν οικονομικά.

Από τις ξαφνικές αυξήσεις του ΦΠΑ, η διαφορά επιβάρυνε όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις.

Ακολουθεί τώρα η λευκή απεργία των ελεγκτών, οι οποίοι ταλαιπωρούν τους επιβάτες με τεράστιες καθυστερήσεις και αλλοιώνουν τα προγράμματα των αεροπορικών εταιρειών, με αποτέλεσμα μεγάλη οικονομική επιβάρυνση. Καταλαβαίνετε τη ζημιά των γραφείων μας εάν μια πτήση αντί στις 12 το μεσημέρι έρχεται στις 5 το απόγευμα και τους 150 επιβάτες της τους έχουμε ήδη μεταφέρει από τις 11 το πρωί στο αεροδρόμιο. Τα λεωφορεία μας μένουν καθηλωμένα σε αναμονή 6 και πλέον ωρών για να εισπράξουν 100 ευρώ, αξία του συγκεκριμένου transfer.

Τη χαριστική βολή μάς δίνει τώρα η απεργία των φορτηγών και βυτιοφόρων καυσίμων.

Εάν η κατάσταση αυτή συνεχιστεί ακόμη 24 ώρες, τα τουριστικά λεωφορεία θα σβήσουν τις μηχανές με επιβάτες ή χωρίς. Οι επιβάτες θα μείνουν στα ξενοδοχεία και στα αεροδρόμια. Τα ξενοδοχεία θα σβήσουν τα μηχανοστάσιά τους που λειτουργούν με πετρέλαιο, τις κουζίνες τους, τα air-conditioning και άλλες μηχανές, που παίζουν σημαντικό ρόλο στη λειτουργία τους.

Τέλος, το χειρότερο είναι ότι θα ακινητοποιηθούν οι χιλιάδες των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων, με επιβάτες τουρίστες σε FLY-DRIVE προγράμματα ανά την Ελλάδα, ζητώντας από εμάς τους πράκτορες-αντιπροσώπους των γραφείων του εξωτερικού να τους καλύψουμε κάθε πρόσθετο έξοδο, καθώς και την επιστροφή της αξίας ενοικίασης, ασχέτως εάν έχουν πληρώσει στο εξωτερικό».


Σχολιάστε εδώ