ΠΩΣ ΕΙΔΑΝ ΤΟ «ΒΑΤΕΡΛΩ» ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Το δείχνουν επιστολές καθηγητών που πήραμε και ορισμένες τις δημοσιεύουμε παρακάτω. Εκπροσωπούν δύο κατηγορίες.

Η μία, σεμνή, με υπευθυνότητα και αγωνία που ξεχειλίζει, καταγράφει το τι αντιμετωπίζει μέσα στο σχολείο ο καθηγητής (που θα ομολογήσουμε ότι τόσο ξεκάθαρα και αναλυτικά δεν το γνωρίζαμε), πρόβλημα που αποτελεί τη γενεσιουργό αιτία της προσωπικότητας των νέων παιδιών, αλλά και της ποιότητας της εκπαίδευσης που παίρνουν.

Η άλλη είναι γραμμένη σε επιθετικό, οργισμένο ύφος, που προσπαθεί να μεταθέσει τις ευθύνες, ότι φταίνε οι άλλοι για την κρίση των αξιών και ότι σήμερα τα παιδιά δεν έχουν ιδανικά. Μα αυτή πρωτίστως είναι η αποστολή και η ευθύνη του δασκάλου και του καθηγητή, να τα «περάσει» στον μαθητή, για να υπάρξει η συνέχεια, αλλά και μια ευνομούμενη κοινωνία.

Το «ΠΑΡΟΝ», και όλοι εμείς που ζούμε μέσα σ’ αυτήν την εφημερίδα, δεν έχουμε προσωπικά με κανέναν πολίτη, με καμία τάξη. Ούτε ξυπνάμε ένα πρωί και αποφασίζουμε με ποιον θα τα βάλουμε την Κυριακή. Κριτική κάνουμε. Χωρίς πάθος και σκοπιμότητες. Είμαστε σκληροί στις διαπιστώσεις. Επισημάνσεις κάνουμε. Για να πάμε μπροστά. Να παραδώσουμε τη σκυτάλη, το ίδιο όπως την παραλάβαμε. Έχουν την κύρια ευθύνη για ό,τι συμβαίνει στην Ελλάδα μας οι κυβερνήσεις ΟΛΕΣ. Και οι πολιτικοί μας με τις επιλογές τους. Όμως και ο καθένας έχει την ευθύνη για τον χώρο του και τι προσφέρει μέσα απ’ αυτόν στην πατρίδα και στη νέα γενιά!

Θέλουμε τους καθηγητές μπροστάρηδες.

Μαχητές για μια καλύτερη παιδεία και όχι για την απόκτηση συντεχνιακών προνομίων. Η κάθε οικογένεια στα χέρια τους εμπιστεύεται τα παιδιά της. Θα πρέπει να τα βγάλετε στον κόσμο καλούς πολίτες, με αξίες και ιδανικά.

Το «ΠΑΡΟΝ» είναι στη διάθεσή σας να ανοίξει ένας διάλογος απόλυτα ελεύθερος, με στόχο έναν και μόνο, να γράφουν τα παιδιά μας πάνω από τη βάση, όπως θα πρέπει να είναι ο στόχος τους σε κάθε βήμα στον αγώνα για τη ζωή.


Σχολιάστε εδώ