Συναγερμός στο ραδιόφωνο

Πτώση 40% στη διαφημιστική απορρόφηση εμφανίζει το ραδιόφωνο, προκαλώντας συναγερμό στους ραδιοφωνικούς σταθμούς. Η πτώση αυτής της δαπάνης φαντάζει παράλογη, αφού η απήχηση του μέσου όσο και η διείσδυσή του παραμένει ίδια. Περίπου 3 εκατ. ακροατές καθημερινά παρακολουθούν τους ραδιοφωνικούς σταθμούς του Λεκανοπεδίου, είτε μέσα στο σπίτι τους είτε αναπόφευκτα στο αυτοκίνητο. Παρ’ όλα αυτά, οι διαφημιστικές εταιρείες έχουν κάνει στροφή και διαθέτουν τα κονδύλιά τους στην τηλεόραση, όχι επειδή αυξήθηκε η τηλεθέαση στον συγκεκριμένο κλάδο, αλλά διότι οι επιστροφές του είναι μεγαλύτερες. Τόσο το θεσμικό κενό με τις ετήσιες επιστροφές που παραμορφώνει την αγορά των Μέσων υπέρ των Media Shops, όσο και ειδικά η συγκεκριμένη επιλογή οδηγούν σε συρρίκνωση την αγορά, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ραδιοφώνων με 3 παραγωγούς.


Σχολιάστε εδώ