Επικοινωνιακή ενίσχυση θέλουν στον Ολυμπιακό

Ο εφοπλιστής απέκτησε την πλειοψηφία των μετοχών και πέρα από τη μεταγραφική ενίσχυση του ρόστερ επιδιώκει και την επικοινωνιακή ισχυροποίηση των «ερυθρολεύκων». Στον Πειραιά επεξεργάζονται σχέδιο για να αποκτήσουν δυναμική πρόσβαση στα αθλητικά και όχι μόνο ΜΜΕ, καθώς θεωρούν σημαντικό ατού την καλή σχέση με τον Τύπο στην προσπάθειά τους.

Ουσιαστικά, δηλαδή, σκέφτονται να ακολουθήσουν την τακτική του Κόκκαλη την εποχή της παντοδυναμίας του που είχε χωρίσει τα ΜΜΕ σε… παιδιά και αποπαίδια. «Όποιος δεν είναι φίλος μας, είναι εχθρός μας», είναι ουσιαστικά το σκεπτικό που υπάρχει στην πλατεία Αλεξάνδρας και γι’ αυτό ελέγχουν σε καθημερινή βάση και τις… βούλες που αφορούν τον Ολυμπιακό. Το επιχείρημά τους είναι ότι «πέρσι οργίαζε στο παρασκήνιο ο Παναθηναϊκός, αλλά δεν υπήρξε κριτική από τα ΜΜΕ, ανάλογη με εκείνη που έγινε στην ομάδα μας την εποχή του Γκαγκάτση».


Σχολιάστε εδώ