Διαφημίσεις με «παραθυράκια» και πτώση τιμών
Σκληραίνει ο πόλεμος για τη διαφήμιση με στόχο τα «παραθυράκια». Τον δρόμο στη διαφήμιση στο κάτω αριστερά μέρος της οθόνης άνοιξε η τηλεόραση του ΣΚΑΪ, τη σκυτάλη όμως πήρε το Mega ρίχνοντας τις τιμές του τιμοκαταλόγου. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες της στήλης, με μια θεαματική κίνηση έριξε το τιμολόγιο από 130 ευρώ το λεπτό στα 35 ευρώ για τη διαφήμιση στο «παραθυράκι», προκαλώντας μαζικές μετακινήσεις πελατών. Το Mega αφήνει να εννοηθεί πως έχει τα κεφάλαια και συνεπώς αντέχει να ρίξει τόσο πολύ την τιμή διαφήμισης. Επιπλέον η κίνηση αυτή έχει άλλη μια επίπτωση, καθώς όταν ξεκίνησε δεν καταμετρούνταν από τη Media Services, αλλά στα πρώτα βήματα δεν επηρέαζε τις ισορροπίες μεταξύ των καναλιών, όταν ο ΣΚΑΪ εφάρμοσε αυτήν την καινοτομία. Τώρα όμως το παιχνίδι αρχίζει να παίζεται γερά από το Mega, με κίνδυνο η αγορά να μείνει χωρίς εργαλεία καταμέτρησης, επιστρέφοντας έτσι πολλά χρόνια πίσω.