Απαγορευτική πλέον η διαφήμιση στα κανάλια

Σε σχόλιό της η «Καθημερινή» σε ρεπορτάζ για την ιστορία του αγγελιοσήμου την περασμένη Κυριακή αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «δεν θα ήταν, για παράδειγμα, σωστό να κρατηθεί εκτός συζήτησης το θέμα του αγγελιοσήμου ή της ανεξαρτησίας του ταμείου των εργαζομένων στον Τύπο, όταν αλλάζουν τα πάντα στο εργασιακό και ασφαλιστικό τοπίο». Και συνεχίζει σημειώνοντας πως «από τη σχετική συζήτηση θα προκύψουν, άλλωστε, και χρήσιμα συμπεράσματα για το πώς π.χ. και πότε κατοχυρώθηκαν μερικά από τα περίφημα “κεκτημένα”, που αποτελούν το διακύβευμα των μεγάλων κινητοποιήσεων συγκεκριμένων κλάδων».


Σχολιάστε εδώ