Ευτελισμός επιστημοσύνης, αξιοκρατίας και Παιδείας

Στη χώρα όπου «ανθεί η φαιδρά πορτοκαλέα» προΐσταται του υπουργείου Παιδείας η κ. Άννα Διαμαντοπούλου, ειδική γραμματέας του υπουργείου υπεύθυνη για τα προγράμματα σπουδών είναι η «καθηγήτρια» κ. Θάλεια Δραγώνα και έχει καταργηθεί κάθε έννοια νομιμότητας. Yπό την αιδήμονα σιωπή της ηγεσίας του Αρείου Πάγου, επισυμβαίνουν αυτά τα «Πράματα και Θάματα», ως θα ‘λεγε και ο μπαρμπα-Γιάννης Μακρυγιάννης.

Η «Συντεχνία των Κολλητών» διαμοιράζει αναξιοκρατικώς πανεπιστημιακές έδρες στους κομματικούς προθαλάμους. Πέραν και υπεράνω του νόμου!

«Φαμίλιες» και «Νεο-Φαμίλιες» συγκαταριθμούν πλέον στους κόλπους τους και έναν «καθηγητή» ΑΕΙ (!) και εκείνο που απουσιάζει, ώστε η χώρα να επανακάμψει στη σκοτεινή εποχή του Μεσαίωνα, είναι να αναδείξουν και ένα μέλος τους σε θρόνο Μητροπολίτη…

Κατά το μεσαιωνικό πρότυπο, ως γνωστόν, «Φαμίλιες» και «Νεο-Φαμίλιες» ανeδείκνυαν από τον στενό οικογενειακό κύκλο τους έναν πολιτικό, έναν «καθηγητή» ΑΕΙ και βεβαίως, προκειμένου να συμπληρωθεί το τρίπτυχο νομής της εξουσίας, και έναν Μητροπολίτη (καρδινάλιο)!

«Φαμίλιες» και «Νεο-Φαμίλιες» στη Χώρα της «φαιδράς πορτοκαλέας», μέχρι στιγμής, σ’ ένα στοιχείο υστερούν του σκοτεινού Μεσαίωνος: στις προτιμήσεις τους δεν συμπεριλαμβάνεται η κατάκτηση και μητροπολιτικού θρόνου…

Αντ’ αυτού, όμως, ανθεί ο νεποτισμός. Στην ίδια «Νεο-Φαμίλια», μέλος της «Συντεχνίας των Κολλητών», το τρίπτυχο απεικονίζεται: Μπαμπάς πολιτικός, διακεκριμένο στέλεχος κομματικής νομενκλατούρας, σύζυγος «καθηγήτρια» ΑΕΙ και βεβαίως και κόρη «καθηγήτρια» ΑΕΙ!

Ο ευτελισμός, πλέον, κάθε έννοιας επιστημοσύνης και αξιοκρατίας στο επίπεδο της ανώτατης εκπαίδευσης συμπληρώνεται με τις αποφάσεις της κ. Άννας Διαμαντοπούλου, σύμφωνα με τις οποίες στα παραρτήματα των εν Ελλάδι ευρωπαϊκών πανεπιστημίων (κολέγια) οι «ιθαγενείς» φοιτητές θα… διδάσκονται από «δασκάλους» χωρίς καν πτυχίο ΑΕΙ, αλλά απλώς από άτομα «τα οποία να διαθέτουν τουλάχιστον επταετή εμπειρία στο γνωστικό αντικείμενό τους»!

Η Ελλάδα ήδη μετά την οικονομική υποδούλωσή της στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο κατέρχεται υπό τις ευλογίες των θεωρητικών του «σύγχρονου κοσμοπολιτισμού» (Χ. Παμπούκης) και την υπογραφή της νυν υπουργού Παιδείας «στο τελευταίο σκαλοπάτι στου κακού τη σκάλα»…

Ο ευτελισμός της Παιδείας μιας χώρας, κατά ιστορική εμπειρία, είναι το αποτελεσματικότερο μέσο αλλοίωσης της πολιτιστικής φυσιογνωμίας της και κατ’ επέκτασιν της υπαγωγής της σε αποικιακό καθεστώς περιόδου του 19ου αιώνα!

Αυτός ο ευτελισμός της Παιδείας είναι προϊόν, μήπως, της απειρίας των μελών της κυβέρνησης του κ. Γ. Α. Παπανδρέου του Νεώτερου;

Η απάντηση δίδεται από τον ελληνοαμερικανό καθηγητή James Petras, σύμβουλο του Ανδρέα Παπανδρέου και διευθυντή του Κέντρου Μεσογειακών Σπουδών (1982-1984).

Γράφει ο ελληνοαμερικανός καθηγητής:

• «Η κυβέρνηση Γ. Α. Παπανδρέου και τα κοινοβουλευτικά ρομπότ της προχώρησαν πολύ πιο πέρα ακόμα και από τις προηγούμενες δεξιές κυβερνήσεις στη διάβρωση του βιοτικού επιπέδου (του ελληνικού λαού), παρέδωσαν τον σχεδιασμό, τη διεύθυνση και την επιβολή της οπισθοδρομικής κοινωνικοοικονομικής πολιτικής στην ΕΕ και την Ουάσινγκτον, που για να υπερασπιστούν τις δικές τους οικονομικές ελίτ είναι αποφασισμένες να απομυζήσουν και την τελευταία ρανίδα αίματος των ελλήνων εργαζομένων…».

Βεβαίως, ουδείς θα είχε την αξίωση να παραπέμψει την πολύφερνη κ. Διαμαντοπούλου, θιασώτιδα των ιδεών του «σύγχρονου κοσμοπολιτισμού» του κ. Παμπούκη, να εντρυφήσει στις παραινέσεις του Εθνοδάσκαλου Αδαμάντιου Κοραή, στις οποίες προσδιορίζεται ο ρόλος του Λειτουργού της Δημόσιας Παιδείας (υπουργού Παιδείας).

Αλλά με βάση την αρχή: «Το παρελθόν επηρεάζει το παρόν και προσδιορίζει τις κατευθυντήριες αρχές του μέλλοντος», επικαλούμεθα τις παραινέσεις του σοφού Γέροντα των Παρισίων του Διαφωτισμού:

• «Ο Λειτουργός λοιπόν της Δημοσίας Παιδείας είναι ο πλέον αξιόλογος Λειτουργός της Πολιτείας, είναι ο αληθινός Πατήρ και σωτήρ του Έθνους, αν γνωρίζη καλά και ενεργή, ως πρέπει, την λειτουργίαν του. Δεν αρκεί να έχη αυτός παιδείαν, τούτο είναι απαραιτήτως αναγκαίον. Αλλά πρέπει να αγαπά και την παιδείαν. Αληθής φίλος αυτής είναι όστις σπουδάζει να την διασπείρη εις όλον το Έθνος, ως μόνον μέσον να φυλάξη την ελευθερίαν του Έθνους. Όταν ο πολίτης έχη όσην η κατάστασίς του συγχωρεί παιδείαν, ούτε με δόλον ούτε με βίαν κανείς δεν ημπορεί να του αρπάση την ελευθερίαν. Η τυραννία γεννάται εις την βαρβαρότητα, και τρέφεται από την βαρβαρότητα. Διά τούτο και οι τύραννοι αποστρέφονται τα φώτα και επινοούν τρόπους παντοίους να τα σβέσωσιν ολότελα, ή καν να τα περιορίσωσιν εις ολίγους τινάς φίλους των. Δεν συμφέρει, λέγουν οι ολίγοι ούτοι, ούτ’ εις ημάς ούτ’ εις τον δεσπότην μας, να φωτίζεται ο κοινός λαός. Κ’ έχουν δίκαιον, διότι οι φωτισμένοι λαοί άλλους δεσπότας δεν υποφέρουν, παρά τους νόμους. Αλλά της ευνομουμένης ελευθέρου πολιτείας η πρώτη φροντίς πρέπει να ήναι η κοινή παιδεία, ήτις επειδή συμφέρει να αρχίζη από την παιδικήν ηλικίαν, ημπορεί να ονομασθεί Παιδονομία, πολύ αναγκαία της Αστυνομίας…». (Βουλή των Ελλήνων. Η εκπαίδευση κατά την Ελληνική Επανάσταση 1821-1827. Τεκμηριωμένα Κείμενα. Τόμος Β’. Έρευνα-παρουσίαση: Δαυίδ Αντωνίου. Αθήνα 2002. Σελ. 302).

Τάλαινα Ελλάς, την εποχή που υπουργεύει της Παιδείας η κ. Άννα Διαμαντοπούλου, προγραμματίζει τα της Παδείας των πολιτών σου η «καθηγήτρια» κ. Θάλεια Δραγώνα και οι θεματοφύλακες της Νομιμότητας απουσιάζουν στη Χώρα των Μακάρων…


Σχολιάστε εδώ