Κάτω στον Πειραιά

Εκείνοι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα όμως, λένε ότι η παραίτηση έχει σχέση με μελλοντική επιλογή του Κ. Ρεσβάνη. Επειδή δε ο ίδιος προσέχει πολύ τα βήματα που κάνει, ό,τι κι αν έχει επιλέξει ως μελλοντική πολιτική του κίνηση θα είναι σίγουρο. Θα εξακολουθήσει δηλαδή να είναι… μέσα στο παιγνίδι!

// Ξανά στην επικαιρότητα το θέμα της υπογειοποίησης των εναέριων γραμμών υψηλής τάσης της ΔΕΗ. Σε σύσκεψη που έγινε στο ΥΠΕΧΩΔΕ, υπό την προεδρία του γενικού γραμματέα Α. Ανδρεόπουλου και τη συμμετοχή του προέδρου της ΤΕΔΚΝΑ και δημάρχου Αιγάλεω Δ. Καλογερόπουλου, του δημάρχου Κορυδαλλού Σ. Κασιμάτη, του δημάρχου Αγίας Βαρβάρας Γ. Καπλάνη και του προέδρου του ΠΕΣΥΔΑΠ Γ. Γουρδομιχάλη, παρουσία και του γενικού διευθυντή Μεταφοράς της ΔΕΗ Δ. Μπουσδέκη, ξεκαθαρίστηκε ότι η υπογειοποίηση των γραμμών θα γίνει εντός συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος και με πόρους που θα αντληθούν από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Φαίνεται ότι το θέμα, αν και είναι χρονοβόρο γιατί υπάρχουν πολεοδομικά και γραφειοκρατικά προβλήματα, θα αντιμετωπιστεί και θα βρει τον δρόμο του. Όπως συμφωνήθηκε, η αρχή θα γίνει με την αποψίλωση της γραμμής που διασχίζει τους δήμους Κορυδαλλού και Αγίας Βαρβάρας, η οποία δεν λειτουργεί πλέον.

// Το επόμενο Σαββατοκύριακο, 5 και 6 Ιουνίου, θα γίνει ο νέος αγώνας ποδηλατικής κατάβασης του όρους Αιγάλεω, που συνδιοργάνωσαν η Νομαρχία Πειραιά με τον ΠΕΣΥΔΑΠ. Ο συγκεκριμένος αγώνας θα είναι ο δεύτερος στην Αθήνα έπειτα από την πρώτη πετυχημένη προσπάθεια τον περασμένο Νοέμβριο και αποτελεί την κορύφωση των περιβαλλοντικών εκδηλώσεων με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος που συμπίπτει ημερολογιακά με το αθλητικό αυτό γεγονός. Με τη διεξαγωγή του θα επιτευχθεί η ανάδειξη της ομορφιάς του όρους Αιγάλεω, ενώ αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για την προώθηση του αθλήματος, καθώς οι παρευρισκόμενοι θα μπορέσουν να γνωρίσουν τη συγκεκριμένη αθλητική δραστηριότητα, που συνδυάζει τη δράση με την άμεση επαφή με το βουνό και μεταφέρει τις δραστηριότητες στο δάσος ως στάση ζωής και ευθύνης. Απώτερος στόχος είναι η ανάδειξη των προβλημάτων του βουνού, καθώς και η βιώσιμη συμβολή στη λύση τους, μέσα από ένα πλέγμα δράσεων που αφορούν τη δημιουργία, ανάδειξη και γνωριμία πεζοπορικών και ποδηλατικών μονοπατιών.

// Απόλυτη προτεραιότητα στην αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας δίνει ο Γιάννης Μαρωνίτης στο πλαίσιο της επεξεργασίας του προγράμματος με το οποίο προετοιμάζεται να διεκδικήσει τη δημαρχία Νίκαιας – Ρέντη. «Περισσότερα από 1.000 οικόπεδα έχει ο δήμος –και τα αφήνει αναξιοποίητα– εν πολλοίς και άγνωστα. Μια ολόκληρη περιουσία, που θα μπορούσε να φέρει πολλά εκατομμύρια στα ταμεία του δήμου, έχει εγκαταλειφθεί στη μοίρα της. Πρώτη προτεραιότητα για μας είναι να δημιουργήσουμε αμέσως δημοτικό περιουσιολόγιο. Θα καταγράψουμε τα πάντα ταχύτατα. Και, στη συνέχεια, θα προχωρήσουμε στο αυτονόητο: Σε συνεργασία και με την ιδιωτική επιχειρηματικότητα, θα κάνουμε την περιουσία μας παραγωγική, αποδοτική για τους δημότες μας», λέει ο Γιάννης Μαρωνίτης στους συνεργάτες του.

// Στο Πενταμελές Εφετείο του Πειραιά εκδικάζεται την Τετάρτη η έφεση που είχε ασκήσει ο δήμαρχος Νίκαιας Στέλιος Μπενετάτος, ο αντιδήμαρχος Γιάννης Αγγελινάδης, ο τότε πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Σταύρος Κορομπίλης και τρεις εργαζόμενοι του δήμου κατά της απόφασης 1017/2008 του Τριμελούς Εφετείου Πλημμελημάτων Πειραιά για φθορά ξένης ιδιοκτησίας. Σύμφωνα με την απόφαση είχαν καταδικαστεί σε επτά μήνες φυλακή με αναστολή επειδή συμμετείχαν τον Φεβρουάριο του 2004 στην κινητοποίηση κατοίκων της πόλης για απενεργοποίηση κεραίας κινητής τηλεφωνίας της Vodafone που είχε στηθεί επί της οδού Ανωγείων 24 στη Νίκαια.

// Πολύ σημαντική για την περιφέρεια του Πειραιά είναι η δημιουργία νέας αντιπεριφέρειας, που θα αφορά μόνο τα νησιά του Σαρωνικού και τα Κύθηρα, όπως προβλέπει ο «Καλλικράτης». Με τον τρόπο αυτόν, τα νησιά θα αποκτήσουν ευελιξία και δυνατότητες που αν τις εκμεταλλευθούν θα αναπτυχθούν σε μεγάλο βαθμό. Την ίδρυση της νέας αντιπεριφέρειας έχει ζητήσει με επιστολή του προς τον υπουργό Εσωτερικών Γ. Ραγκούση και ο βουλευτής της Α΄ Πειραιά Δημ. Καρύδης. Στην επιστολή, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Είναι προφανής η ανάγκη εφαρμογής μιας νέας αρχιτεκτονικής δομής για τα νησιά της Περιφέρειας Αττικής στο πλαίσιο του σχεδίου “Καλλικράτης” με τη θεσμοθέτηση περιφερειακού νησιωτικού διαμερίσματος και τη δημιουργία ξεχωριστής θέσης αντιπεριφερειάρχη για τα νησιά. Η θέση αυτή θα δώσει τη δυνατότητα να αναπτυχθούν και να υλοποιηθούν αποτελεσματικές δράσεις για το περιβάλλον, την πράσινη ανάπτυξη, την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, τον τουρισμό, τον νέο αναπτυξιακό νόμο, την ακτοπλοΐα, την υγεία και την παιδεία. Είναι ένα αίτημα των κατοίκων των νησιών μας που η ικανοποίησή του θα βοηθήσει ουσιαστικά στη βιώσιμη ανάπτυξή τους, τη διαφύλαξη του φυσικού και πολιτιστικού πλούτου τους και την πραγματική τους σύνδεση με το ηπειρωτικό κομμάτι της περιφέρειας».

// Με ερώτησή του προς τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Γ. Ανατολάκης καταγγέλλει ότι το ιστορικό κτίριο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Λάρισας στον Πειραιά ρημάζει, καθώς είναι 5 χρόνια εγκαταλειμμένο. Ο Γιώργος Ανατολάκης ζητά από τον αρμόδιο υπουργό να παρέμβει και να προστατεύσει τον παλιό σταθμό πριν κινδυνεύσει ανεπανόρθωτα από μεγαλύτερες φθορές ή πυρκαγιά. Παράλληλα προτείνει την αναπαλαίωση και αξιοποίηση του κτιρίου για άλλες δραστηριότητες, έτσι ώστε να ομορφύνει την περιοχή του λιμανιού του Πειραιά.


Σχολιάστε εδώ