Να χαρώ ταχύτητες

lΠροθυμότατα ο κ. υπουργός απαντά: «Έδωσα εντολή στο ΓΕΣ και στη ΓΔΑΕΕ να ξεκινήσουν άμεσες διαδικασίες».

l21 Ιανουαρίου, 21 Φεβρουαρίου, 21 Μαρτίου, 21 Απριλίου ούτε ένα βήμα στην υπόθεση. Τέσσερις μήνες.

lΉ ο κ. υπουργός, που γνωρίζει ασφαλώς τη σημασία της λέξης ΑΜΕΣΕΣ, απαντά ανακριβώς, δηλαδή δεν έκανε τίποτα, ή οι υπηρεσίες του τεμπελιάζουν. Κάνω λάθος;

lΤελευταίες πληροφορίες φέρουν τον σχετικό φάκελο να έχει προωθηθεί από 16 Μαρ. από ΓΕΣ στη ΓΔΑΕΕ, που στην περίπτωση φαίνεται άδικο να της φορτώνονται οι καθυστερήσεις, εφόσον δεν υπάρχει πολιτική απόφαση.

Α, ξέχασα. Κάποιος βαρόνος με τεράστια, παλαιά, ανοίγματα, ακονίζει τα δόντια του για το αντικείμενο. Να δω τη στάση του υπουργείου…

Βρέθηκε λύση…

lΟι διαμαρτυρίες ιδιωτών και πατριωτικών συλλόγων για τη φτωχή παρέλαση της 25ης Μαρτίου και, κυρίως, αυτές που αφορούσαν σε απουσία πτήσεων μαχητικών, προβλημάτισαν τον κ. Βενιζέλο.

lΤελικά δέχθηκε να συζητηθεί εισήγηση επιτελούς του, σύμφωνα με την οποία στην επόμενη επέτειο θα ζητηθεί, διακριτικά, από την Τουρκία να επιβάλει στους πιλότους των μαχητικών της να κάνουν σχέδια πτήσεων παραβάσεων – παραβιάσεων, που να περιλαμβάνουν τον χώρο παρελάσεως.

Τι γίνεται εδώ:

lΈχουμε κατανοήσει, πλέον, καλά γιατί οι ξένες εταιρείες, δρυός πεσούσης, κοιτάζουν να γδάρουν τις Ένοπλες Δυνάμεις. Αλλά και εξ ιδίων τα βέλη;

lΤο ΓΕΣ είχε ζητήσει προσφορά από τα ΕΑΣ για κατασκευή αριθμού πολυβομβιδοβόλων 40 mm και την έλαβε με εκτιμώμενο κόστος 10 εκατ. ευρώ. Ίσως φουσκωμένη κατά τα ειωθότα.

lΠώς ύστερα από λίγο το κόστος εκτινάχθηκε στα 25; Τι μεσολάβησε άραγε; Το φούσκωμα από τι δικαιολογείται;

lΈλεος Χριστιανοί, Ορθόδοξοι, Διαμαρτυρόμενοι, Κόπτες και Αρμένιοι…

Κι ακόμα λίγα ΕΑΣ

lΣτα εργοστάσιά τους έχουν σε εξέλιξη εκτέλεση σύμβασης συμπαραγωγής με ξένο οίκο. Λέγεται ότι πρόκειται περί πραγματικής συμπαραγωγής, για την κατασκευή έξι συστημάτων A/A VELOS, για τις ανάγκες της ΠΑ.

lΕνώ οι δύο πρώτες συστοιχίες παρεδόθησαν κανονικώς, η τρίτη, από τον προβλεπόμενο χρόνο του τέλους Νοεμβρίου, παραδόθηκε, χωρίς καμία δικαιολογία, για SAT (System Acceptance Test) στο τέλος Φεβρουαρίου.

lΓια τις υπόλοιπες (4η, 5η, 6η) υπάρχει πλήρης ασάφεια, παρόλο που οι χρόνοι καθορίζονται συγκεκριμένα από τη σύμβαση.

lΗ αιτία μπορεί να αναζητηθεί και στα εξής:

3 Η διοίκηση των ΕΑΣ βρίσκεται από τον Οκτώβριο με το ένα πόδι εντός, σε πλήρη ανασφάλεια, δεδομένου ότι της έχει ζητηθεί δύο φορές η παραίτησή της.

3 Οι ασχολούμενοι με το αντικείμενο τεχνικοί είναι συμβασιούχοι, όχι μόνιμοι, με επικρεμάμενη την απόλυση.

lΔεν πρέπει κάποιος από το Υπουργείο να ξεκαθαρίσει τα πράγματα;

lΕάν, λέω εάν, η σύμβαση αυτή πάρει την κάτω βόλτα, θα προκύψουν τρία κακά: η ΠΑ θα στερηθεί βασικού οπλικού συστήματος, η εταιρεία θα έχει οικονομική ζημία και κρίση αξιοπιστίας, η φήμη περί ανίκανων Ελλήνων να φέρουν εις πέρας μια συμφωνία θα ανοίξει τις πόρτες και για άλλους που προτίθενται να συνεργασθούν με την Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία!

Έκθεση Πολεμικού Υλικού

lΗ παλαιά DEFENDORY, που την οργάνωνε η οικογένεια Δημητρόπουλου, φαίνεται ότι συμπλήρωσε τον κύκλο ζωής της.

lΔεν πρόλαβαν να εκδοθούν τα πιστοποιητικά μετανάστευσής της και ο υπουργός Άμυνας έσπευσε, όπως λέγεται, να κατακυρώσει την καινούργια στη Θεσσαλονίκη, καθότι εκλογική του περιφέρεια.

lΘα πρέπει, όμως, κάποιος να υπενθυμίσει στον κ. υπουργό ότι:

3 Όλες οι αντιπροσωπείες οπλικών συστημάτων βρίσκονται στην Αθήνα, όπου υπάρχουν ακόμη οι απαιτούμενοι, διαμορφωμένοι χώροι.

3 Οι Στρατιωτικές Σχολές (μαθητές των οποίων επισκέπτονται την Έκθεση για να ενημερωθούν για νέες τεχνολογίες), καθώς επίσης τα αρμόδια Γραφεία των Γενικών Επιτελείων, δυστυχώς και πάλι, είναι στην Αθήνα.

lΌταν επιμένουμε ότι πρέπει να γίνονται οικονομίες, γενικά, τι ποσά θα απαιτηθούν για να κινηθεί όλος αυτός ο κόσμος στη Θεσσαλονίκη;

lΕξάλλου, οι διεθνείς εκθέσεις αυτού του είδους έχουν από μακρού καθιερωμένη έδρα.

3 Να υποθέσουμε ότι, με αυτήν τη λογική, η επόμενη Έκθεση (2012) θα γίνει στην Κόρινθο, για να μη μείνει παραπονούμενος ο κ. Μπεγλίτης;
Εδώ υποβρύχια χάνονται…

l(Ομού με εκσυγχρονισμένες φρεγάτες και υδροπτέρυγα)… βαρκούλες αρμενίζουν.

lΈλαβα πρόσκληση του υπουργείου Οικονομίας με τίτλο MINISTERS PAPANTONIOU AND KATSELI (αγγλιστί) σας καλούν στο συνέδριο που οργανώνει το ΚΕΠΠ (Κέντρο Προοδευτικής Πολιτικής, γράφε Παπαντωνίου), υπό την αιγίδα του υπουργείου Οικονομικών.

lΞέχασα ότι κύριος ομιλητής είναι ο τέως πρωθυπουργός της Γαλλίας κ. Laurent Fabius… Ως γνωστόν, οι επίσημοι αυτοί πληρώνονται αδρά για συμμετοχή σε τέτοιες εκδηλώσεις και εκφώνηση κονσερβαρισμένων, συνήθως, λόγων. Πέραν της απαιτούμενης χλιδάτης φιλοξενίας…

Φωτιά στα
μπατζάκια μας…

lΗ αμερικανική εταιρεία ERICΚSON νοίκιαζε, εδώ και αρκετά χρόνια, στο Ελληνικό Δημόσιο πυροσβεστικά ελικόπτερα, σε λίαν αλμυρές τιμές, μέσω της εταιρείας ICSS, διευρυνόμενη από κάποιον ελληνοαμερικανό κ. Οικονόμου.

lΠέρυσι το νοίκι ήταν 4,8 εκατ. ευρώ ανά σεζόν και ανά ελικόπτερο, κοντολογίς 4,8 χ 4 = περίπου 20 εκατ. ευρώ.

lΦέτος, με παρέμβαση Χρυσοχοΐδη, όπως λέγεται, παραμερισθείσης της ICSS, η ERICKSON έδωσε τιμή 3,2 εκατ. ευρώ χ 4 = 12, 8 εκατ. ευρώ. Πού πήγε η διαφορά 20 – 12, 8 = περίπου 7 εκατ. ευρώ; Ή μάλλον πού πήγαινε: Θα ψάξει κάποιος; Τι λένε οι προκάτοχοι υπουργοί;


Σχολιάστε εδώ