Σκληραίνει η μάχη μέτρησης τηλεθέασης για τα κανάλια
Τα στοιχεία για τον περασμένο Μάρτιο, ειδικά στο κοινό από 15 έως 44 ετών, χρησιμοποιούνται από τον ΑΝΤ1 ως απόδειξη της επιτυχίας του και του πλήγματος που δέχθηκε το Mega, ειδικά στη ζώνη prime time. Ο ανταγωνισμός βέβαια είναι μαραθώνιος και όλα θα κριθούν το επόμενο διάστημα, αλλά είναι φανερό πως στο Mega επικρατεί ήδη έντονος προβληματισμός, κυρίως για τη ζώνη του prime time. Γιʼ αυτόν τον λόγο θα αλλάξει και ο χαρακτήρας της ζώνης υψηλής τηλεθέασης με την ένταξη στο καθημερινό πρόγραμμα του καναλιού του βρετανικού ριάλιτι μαγειρικής «Master chef». Το κανάλι προσπαθεί να αντιδράσει ψύχραιμα στην αντεπίθεση ψυχαγωγίας που κάνει ο ΑΝΤ1, προβάλλοντας τη σταθερά ανοδική του πορεία την τελευταία τριετία. Και πράγματι τα στοιχεία των μετρήσεων δείχνουν πως το Mega παραμένει κυρίαρχο τις τρεις τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν, τόσο στο σύνολο του κοινού όσο και στην περίφημη ηλικιακή ομάδα από 15
έως 44 ετών. Σύμφωνα με την AGB, το Mega για φέτος έχει 21% στο σύνολο, έναντι 19,8% πέρυσι και 18% το 2007-2008, και 20% στο νεανικό κοινό (έναντι 21,5% και 20,5% τις περασμένες σεζόν). Ο ΑΝΤ1 φέτος καταγράφει 14,5% στο σύνολο του κοινού και 17% στην ομάδα 15-44 ετών, ο Alpha 13% και 14,8%, το Star 9,6% και 14,8%, το Alter 11,4% και 7,9%, η ΝΕΤ 9,3% και 6,3% και ο ΣΚΑΪ 3,7% και 4,8%.