MUSIC+ MEDIA

// Είναι αρκετά παράδοξο το γεγονός ότι την ώρα που οι δισκογραφικές εταιρείες μέσω της IFPI ετοιμάζονται να πληρώσουν για να ξεκινήσει ένα retail chart, οι ίδιες κάνουν ό,τι μπορούν προκειμένου να το απαξιώσουν πριν αυτό ξεκινήσει.
// Πώς αλλιώς να εξηγήσει κανείς το γεγονός ότι μετά την ΕΜΙ και την ανακοίνωσή της, τώρα και η Sony αυτο-ανακηρύσσει «11 φορές πλατινένια» την Έλενα Παπαρίζου, επειδή μοίρασε δωρεάν το cd της με τη «Real News».
// Το συγκεκριμένο περιστατικό είναι ακόμα πιο ειρωνικό λόγω του γεγονότος ότι η συγκεκριμένη ένθεση δεν θεωρείται και η πιο επιτυχημένη της «Real News».
// Έπειτα από όλα αυτά θα πρέπει να βγει και η Universal και να ανακοινώσει ότι ο Gummy Bear έγινε 50 φορές πλατινένιος επειδή δόθηκε εκατοντάδες χιλιάδες φορές πακέτο με εφημερίδες, περιοδικά και παριζάκια.
// Ευτυχώς όλα αυτά σύντομα θα λάβουν τέλος, εφόσον απʼ ό,τι φαίνεται πριν από το καλοκαίρι θα έχουμε το επίσημο retail chart, κατά πάσα πιθανότητα από την GfK και όχι τελικά από τη Nielsen, η οποία δεν φαίνεται διατεθειμένη να επενδύσει σοβαρά στη χώρα μας.
// Ακούγεται μάλιστα ότι η IFPI είναι δυσαρεστημένη από το κόστος το οποίο πληρώνει για το Music Control και είναι πιθανό να κάνει νέα σύμβαση με το Media Inspector, που ανήκει σε πρώην ραδιοφωνικό στέλεχος. Η υπηρεσία είναι σε αρκετά της σημεία πληρέστερη από το Music Control, όμως πάντα θα βρίσκεται αντιμέτωπη με τη δυσπιστία ορισμένων – σε σχέση πάντα με έναν γίγαντα όπως η Nielsen.
// Στην περίπτωση της κυκλοφορίας της Παπαρίζου η Sony δεν βοηθήθηκε από το ίδιο το album, το οποίο δυστυχώς δεν ήταν αυτό που περίμενε το κοινό της. Δεν βοηθήθηκε και από το promo της «Real», η οποία, στη δικαιολογημένη προσπάθειά της να αποσβέσει το αρκετά μεγάλο ποσό το οποίο πλήρωσε για τα δικαιώματα, διένειμε τα τραγούδια του άλμπουμ ως promo σε ραδιοφωνικούς σταθμούς με ενσωματωμένο σπικάζ αναγγελίας της κυκλοφορίας τους στην εφημερίδα.
// Το αποτέλεσμα ήταν οι περισσότεροι σταθμοί να μην το συμπεριλάβουν στο πρόγραμμά τους, μέχρι που η Sony προώθησε καθαρά αντίγραφα.
// Φαίνεται πάντως ότι το φαινόμενο των ενθέσεων-κυκλοφοριών ξεφουσκώνει. Η Πρωτοψάλτη, η Παπαρίζου, αλλά και ο Πλούταρχος, που κυκλοφόρησε αυτόνομα στα περίπτερα, δεν είχαν την πορεία που οι δισκογραφικές ανέμεναν.
// Αν σ’ αυτό προσθέσει κανείς τη χλιαρή υποστήριξη των κυκλοφοριών αυτών από Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τα δίκτυα λιανικής, τα project αυτά οριακά δικαιολογούνται.
// Ευχάριστο νέο το γεγονός ότι οι ελληνικές πολυεθνικές εταιρείες παρ’ όλες τις δυσκολίες της αγοράς φαίνεται να κερδίζουν την εμπιστοσύνη των κεντρικών τους γραφείων και αναβαθμίζονται, αναλαμβάνοντας αρμοδιότητες στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων.
// Για τους ξένους αυτό μπορεί να μην είναι κάτι ιδιαίτερο, εφόσον την περιοχή φαίνεται να την έχουν ξεγραμμένη, όμως για τα ελληνικά στελέχη είναι μια εξαιρετική ευκαιρία εν μέσω κρίσης να επεκταθούν σε μια περιοχή η οποία θα αναπτυχθεί με πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς μετά την πάροδο της κρίσης.
// Εξαιρετικό ενδιαφέρον συγκέντρωσε η εκπομπή του Mad TV «Your Voice», την Τετάρτη που μας πέρασε, για το μέλλον της μουσικής. Εκατοντάδες ήταν τα τηλεφωνήματα τηλεθεατών όλων των ηλικιών που ήθελαν να μιλήσουν και να πουν τη γνώμη τους, ενώ ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι η πλειοψηφία τους υποστήριζε ότι υπό ορισμένες συνθήκες θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν για να υποστηρίξουν τη μουσική και τον καλλιτέχνη που προτιμούν.


Σχολιάστε εδώ