Το βάρος στις «άγονες» γραμμές
Νέους τρόπους για τη διαρκή και επαρκή συγκοινωνιακή κάλυψη των νησιών όλης της χώρας, που θα βασίζονται σε συνδυασμένα προγράμματα αγοράς πλοίων και επιδοτήσεων δρομολογίων, ανακοίνωσε την περασμένη Πέμπτη ο γενικός γραμματέας Ναυτιλιακής Πολιτικής Γιώργος Βλάχος (φωτο). Τα προγράμματα αυτά αφορούν βέβαια τις λεγόμενες άγονες γραμμές και όπως τονίστηκε θα επιδιωχθεί η εφαρμογή του «μεταφορικού ισοδύναμου».
Παράλληλα ο κ. Βλάχος τόνισε ότι θα ληφθούν μέτρα και για την ανάπτυξη των κρουαζιερών καθώς και για την ανάδειξη του Πειραιά σε διεθνή λιμένα και Κέντρο Τοπικής Αγοράς (Local Market) των κρουαζιερόπλοιων.
Ο κ. Βλάχος μίλησε επίσης για τις αρμοδιότητες της γ.γ. Ναυτιλιακής Πολιτικής, τους βασικούς στρατηγικούς στόχους τόσο του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, όσο και της γραμματείας που προΐσταται, και τον προγραμματισμό των δράσεων για την επίτευξη των στόχων αυτών.
Γενικά, παρόλο που συνέβησαν και κάποια… παρατράγουδα, τα οποία παραβλέπουμε γιατί ήταν η πρώτη επαφή του κ. Βλάχου με τους ναυτιλιακούς συντάκτες, ο νέος γγΝΠ έδειξε διατεθειμένος να δουλέψει για να γεφυρωθούν τα κενά που προκάλεσε η κατάργηση του παλιού ΥΕΝ και να προσπαθήσει για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει η πολιτική ηγεσία.