Σύγκρουση κορυφής διά τη διαφήμιση του Στοιχήματος

Σε επίπεδο κορυφής μεταφέρεται ο πόλεμος για τα διαφημιστικά κονδύλια 11 εκατ. ευρώ του
ΟΠΑΠ που αφορούν το Στοίχημα. Ο διαγωνισμός, που δεν κατακυρώθηκε από το διοικητικό συμβούλιο του ΟΠΑΠ εξαιτίας του Μουντιάλ, προκάλεσε την έντονη δυσφορία της εταιρείας Αdel Saatchi & Saatchi, η οποία αφενός έστειλε εξώδικο στον Οργανισμό και αφετέρου έφερε το θέμα στην Ένωση Διαφημιστικών Εταιρειών. Ύστερα από αυτό η ΕΔΕΕ με επιστολή της στον υπουργό Πολιτισμού Παύλο Γερουλάνο ζητά την άμεση παρέμβασή του,
ενώ από τον ΟΠΑΠ ζητά να δοθούν αμέσως διευκρινίσεις. Οι λεπτές ισορροπίες στον χώρο της διαφήμισης τηρούνται, καθώς η Adel στο εξώδικό της δεν καταφέρεται εναντίον της UpSet!, που κρατά τη διαφημιστική καμπάνια του Στοιχήματος και το επόμενο διάστημα, αλλά κατά της επαναπροκήρυξης του διαγωνισμού
από τον ΟΠΑΠ, με το επιχείρημα ότι η ίδια αξιολογήθηκε από την επιτροπή με πολύ καλή βαθμολογία. Όπως αποκαλύπτει σήμερα το «Π», η ΕΔΕΕ στην επιστολή της προς τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΠΑΠ Ι. Σπανουδάκη κάνει λόγο για «περιστατικά που εκφράζουν και υποδηλώνουν ενδεχόμενες παραβάσεις και αλλοιώσεις των διαγωνιστικών διαδικασιών». Η ΕΔΕΕ δηλώνει ότι αναγνωρίζει τον ΟΠΑΠ ως Οργανισμό που ελέγχεται από το Δημόσιο και ως εκ τούτου θέτει θέμα συμμετοχής της στην αξιολόγηση των συμμετεχόντων στους διαγωνισμούς του Οργανισμού. Επίσης ζητά να καθιερωθεί «ρητά αμοιβή συμμετοχής για τους υποψηφίους αναδόχους που συγκεντρώνουν βαθμολογία πάνω από τον μέσο όρο». Το τελευταίο είναι ένα από τα αιτήματα της διαφημιστικής αγοράς που τίθενται το τελευταίο διάστημα με ιδιαίτερα έντονο τρόπο. Αν όμως ο ΟΠΑΠ ικανοποιήσει την Adel που έχασε τον διαγωνισμό μέσα από τα χέρια της και της εκδώσει αμοιβή συμμετοχής επειδή ήταν η εταιρεία που συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολογία, θα ανοίξει ο δρόμος και για όλες τις υπόλοιπες στους δημόσιους οργανισμούς.


Σχολιάστε εδώ