ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Όταν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά πουλήθηκαν στην HDW, αντί 2 δισ. δραχμών τότε -τόση ήταν η αξία των μετοχών των Ναυπηγείων που κατείχε η ΕΤΒΑ και τις πούλησε στους Γερμανούς-, δόθηκε «προίκα» στην αγοράστρια εταιρεία η ναυπήγηση τεσσάρων σύγχρονων υποβρυχίων αναερόβιας πρόωσης. Τα αντισταθμιστικά οφέλη για την παραγγελία αυτή προέβλεπαν μεταξύ άλλων και τη δημιουργία υποδομών (κτιριακών εγκαταστάσεων, βάσεων, υπόστεγων υποστήριξης, ναυπηγικών κλινών κ.λπ.), για να μπορούν τα ναυπηγεία να έχουν την τεχνογνωσία και τη δυνατότητα να ναυπηγούν και στο μέλλον παρόμοια υποβρύχια για λογαριασμό της χώρας μας, εκτός από τα τέσσερα που περιλαμβάνονταν στην παραγγελία. Αυτές οι υποδομές και οι εγκαταστάσεις έγιναν μεν, και μάλιστα με τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές, αλλά αφού αποτελούν αντισταθμιστικά οφέλη δεν ανήκουν στα Ναυπηγεία αλλά στο ελληνικό Δημόσιο. Κατά συνέπεια δεν μπορούν να πουληθούν ούτε στο Άμπου Ντάμπι ούτε πουθενά. Άρα η οποιαδήποτε συμφωνία πώλησης των Ναυπηγείων που περιλαμβάνει υποχρεωτικά τις υποδομές αυτές γιατί βρίσκονται μέσα στον χώρο τους, είναι παράνομη και ουσιαστικά άκυρη!
Παρά ταύτα, η ελληνική κυβέρνηση, διά χειρός Χ. Παμπούκη και Ν. Παπανδρέου (παρόλο που δεν ανήκει σ’ αυτήν, οπότε δεν νομιμοποιείται να παρίσταται σε οποιεσδήποτε διαπραγματεύσεις για λογαριασμό της) προχώρησε το σχέδιο πώλησης από τους Γερμανούς στην Abu Dhabi Mar, και μάλιστα έδωσε «έξτρα προίκα» στο εμιράτο και νέα παραγγελία για δύο νέα υποβρύχια! Τα οποία βέβαια θα «χτιστούν» σε χώρο που δεν ανήκει στα Ναυπηγεία αλλά στο ελληνικό Δημόσιο, που ουσιαστικά απεμπολεί δικαιώματά του και εκχωρεί την περιουσία του χωρίς κανένα αντάλλαγμα!
Να σημειώσουμε πως όταν είχαν πουληθεί τα Ναυπηγεία στην HDW, την επομένη της υπογραφής της σύμβασης ο ΟΣΕ θυμήθηκε ότι
όφειλε στα Ναυπηγεία 5 δισ. δρχ. και έσπευσε να τα εξοφλήσει αυθημερόν! Αν τα έδινε μία μέρα πριν, θα έπαιρνε τα χρήματα το ελληνικό Δημόσιο, τα έδωσε όμως μία μέρα μετά, για να τα πάρουν οι Γερμανοί. Οι οποίοι πήραν πίσω τα 2 δισ. δρχ. που είχαν δώσει για την αγορά των μετοχών των Ναυπηγείων που είχε η ΕΤΒΑ και τους έμειναν και άλλα 3 δισ. δρχ. κέρδος!
Κατά τη διάρκεια της «γερμανικής κατοχής» των Ναυπηγείων, πληρώθηκε όλο το πρόγραμμα των φρεγατών, η ναυπήγηση κορβετών του Λιμενικού και περιπολικών του Πολεμικού Ναυτικού, και το πρόγραμμα των υποβρυχίων, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει παραδοθεί κανένα, εκτός από το «Παπανικολής», το οποίο το ΠΝ δεν το παραλάμβανε επειδή έγερνε, αλλά τώρα, με το ντιλ με τους Αραβογερμανούς, η κυβέρνηση Παπανδρέου αποφάσισε να το παραλάβει (ίσως μετά τη… διευκρίνιση Μεϊμαράκη ότι του έβαλαν… φτερό και δεν γέρνει πλέον…)!
Πέρα απ’ όλα αυτά, οι Γερμανοί έχουν πληρωθεί και για 250 βαγόνια του ΟΣΕ, τα οποία δεν τα παρέδωσαν, και για άλλα 50 βαγόνια, τα οποία δεν κάνουν για την Ελλάδα γιατί δεν χωράνε στις ράγες των δικών μας σιδηροδρόμων! Να σημειώσουμε ότι στο πλαίσιο των αντισταθμιστικών ωφελημάτων, τα Ναυπηγεία υποχρεούνται να παραδώσουν στον ΟΣΕ άλλα 250 βαγόνια! Δηλαδή 550 βαγόνια παραμένουν στα… χαρτιά, αφού ούτε ένα δεν έχει παραδοθεί. Με αυτό το σκάνδαλο διαρκείας ουδείς φυσικά ασχολήθηκε και ουδεμία κυβέρνηση ενόχλησε τους Γερμανούς!
Πάμε τώρα στην… επιχείρηση Άμπου Ντάμπι.
Η ιστορία ξεκίνησε από εκείνο το ταξίδι του Παμπούκη, της Λούκας και του αδελφού Νίκου στο εμιράτο. Το ταξίδι λοιπόν δεν έγινε απευθείας. Το αεροπλάνο (το πρωθυπουργικό τζετ), ενώ με βάση την πορεία που είχε ανακοινώσει ότι θα ακολουθήσει, λογικά, αν έπρεπε να κάνει στάση, θα την έκανε στην Κύπρο, τελικά έκανε στάση στη Δαμασκό! Γιατί άραγε; Μήπως επειδή εκεί είχε προγραμματιστεί συνάντηση με τον περιβόητο Τζορτζ Χάλακ, ο οποίος έχει συριακό διαβατήριο και φέρεται μεσολαβητής της πώλησης του υποβρυχίου που γέρνει στην Αίγυπτο;
Όταν εν πάση περιπτώσει το αεροπλάνο έφτασε στον προορισμό του, στη συνάντηση των ελλήνων αντιπροσώπων με τον ηγέτη του
Άμπου Ντάμπι «κλείστηκε» και η συμφωνία με την «έξτρα προίκα» που πήρε το εμιράτο για τη ναυπήγηση δύο ακόμα υποβρυχίων στον Σκαραμαγκά. Μόνο που ο αρμόδιος υπουργός
Άμυνας απουσίαζε.
Και κάτι ακόμα: Όπως κατήγγειλε με επερώτησή του ο βουλευτής της ΝΔ και πρώην υπουργός Πάνος Καμμένος, η κουστωδία του κ. Παμπούκη χρέωσε το ελληνικό Δημόσιο με 28.000 δολάρια για έξοδα αεροδρομίου στο
Άμπου Ντάμπι και έξοδα κέτερινγκ! Καλά, τι έφαγαν και τι ήπιαν που στοίχισε τόσα χρήματα (ρεπορτάζ και στη σελ. 25).
Ας πάμε τώρα στο τρίτο μέρος της υπόθεσης, που αφορά την προσπάθεια πώλησης του ελαττωματικού υποβρυχίου. Η κυβέρνηση, παρά τις αντιρρήσεις του Πολεμικού Ναυτικού, είπε ότι δέχεται να το παραλάβει για να το πουλήσει σε κανένα κορόιδο. Δεν είπε όμως πού θα το πουλήσει. Σε χώρα του ΝΑΤΟ ή εκτός ΝΑΤΟ; Ένας ιδανικός… πελάτης είναι η Αίγυπτος, που έχει εκφράσει από παλιά την επιθυμία για την αγορά δύο υποβρυχίων από αυτά που θα παίρναμε. Όμως για να γίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει η χώρα μας να δώσει πιστοποιητικό τελικού χρήστη. Αλλά πώς θα δώσουμε τέτοιο πιστοποιητικό για ένα υποβρύχιο που γέρνει; Και επιπλέον, αν πουλήσουμε πολεμικό υλικό (όπως το υποβρύχιο) στην Αίγυπτο, τι αντιδράσεις θα έχουμε από το Ισραήλ και κατ’ επέκταση από τις ΗΠΑ, αλλά και από ολόκληρο το ΝΑΤΟ, αφού την τεχνογνωσία και τα οπλικά συστήματα του υποβρυχίου τα γνωρίζουν μόνο οι χώρες της Συμμαχίας;
Να σημειώσουμε ότι επί Μεϊμαράκη είχε γίνει συνάντηση με τον αιγύπτιο πρόεδρο Χόσνι Μουμπάρακ για την πώληση δύο υποβρυχίων. Η δουλειά όμως τότε είχε χαλάσει επειδή εμφανίστηκαν δύο μεσολαβητές και μία κυρία (πρώην σύζυγος γερμανού κυβερνητικού αξιωματούχου) που απαίτησαν τρελές μίζες!
Τώρα φαίνεται πως το σχέδιο αυτό επιδιώκει να το… αναβιώσει ο Τζορτζ Χάλακ. Γι’ αυτό ίσως και η επίσκεψη της ελληνικής αντιπροσωπείας στη Δαμασκό. Βρισκόμαστε λοιπόν μπροστά σ’ ένα εν εξελίξει σκάνδαλο με πολλές πλευρές, το οποίο μπορεί να εκτυλιχθεί σε νέα… υπόθεση Ζήμενς για τη χώρα μας. Γι’ αυτό και ο πρωθυπουργός αλλά και οι αρμόδιοι υπουργοί ας κοιτάζουν τι συμβαίνει πριν ανάψει φωτιά…
Αστειεύεται ο υπουργός…
Ποια είναι η άποψη του αρμόδιου υπουργού Άμυνας για την παραλαβή του προβληματικού υποβρυχίου; Δέστε την όπως την είπε σε συνέντευξή του στα «Νέα» την περασμένη Δευτέρα:
«Ο στόχος μας είναι να διασώσουμε ένα σημαντικό περιουσιακό στοιχείο του Ελληνικού Δημοσίου. Το παραλαμβάνουμε για να το πουλήσουμε σε τρίτη χώρα στην αρμόζουσα τιμή και υπάρχει σχετικό ενδιαφέρον στη διεθνή αγορά. Όσοι ανευθύνως απαξιώνουν το ”Παπανικολής” βλάπτουν το δημόσιο συμφέρον, γιατί μειώνουν την πιθανή τιμή πώλησής του. Καμία δε χώρα δεν αγοράζει ακατάλληλο τεχνικά
υποβρύχιο και καμία χώρα δεν θέλει να θέσει τα πληρώματά της σε κίνδυνο».
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο κ. Βενιζέλος υποτιμά τη νοημοσύνη των ελλήνων πολιτών. Ότι υπάρχει χώρα στον κόσμο που ενδιαφέρεται να αγοράσει το περιβόητο υποβρύχιο και δεν ξέρει, δεν έχει ακούσει, τι προβλήματα έχει. Ακόμα κι αν δεν ξέρει, λέτε, κύριε υπουργέ, ότι δεν θα ψάξει, δεν θα πάει να ρωτήσει τον «ντίλερ»; Δεν θα μπει σ’ ένα οποιοδήποτε ελληνικό site ή blog; Εδώ και στο τελευταίο χωριό ξέρουν για το υποβρύχιο που γέρνει και δεν το έχει μάθει εκείνος που ενδιαφέρεται να το αγοράσει; Τώρα το ποιος απαξιώνει το «Παπανικολής» δεν ξέρετε, κύριε Βενιζέλο; Ποιοι άλλοι από εκείνους που το έφτιαξαν, οι Γερμανοί;


Σχολιάστε εδώ