Νέα πτώση διαφήμισης στην TV
Εκτιμήσεις-σοκ παρουσίασαν στους τηλεοπτικούς σταθμούς οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ. Τα νέα από την αγορά είναι δυσοίωνα για τους επόμενους μήνες, καθώς όχι μόνο δεν προβλέπεται ανακοπή της πτώσης στη διαφήμιση, αλλά αναμένεται και νέα πτώση, που δεν έχει προσδιοριστεί σε ποσοστά. Η περσινή μείωση της δαπάνης κατά 17% είχε αποτέλεσμα τις αιματηρές περικοπές στη λειτουργία και στο πρόγραμμα των καναλιών. Η νέα πτώση δημιουργεί εφιάλτες και αναμένονται νέες περικοπές και οικονομίες στο πρόγραμμα.