Ζημίες 602.000 ευρώ είχε το Mega!

Η μεγάλη αυτή πτώση οφείλεται στην κάθετη πορεία που σημείωσε η διαφήμιση στο τέλος του 2009 και είναι δείγμα γραφής γι’ αυτά που θα ακολουθήσουν στην ελληνική τηλεόραση. Η πρόταση για συγχωνεύσεις και συνεργασίες, όπως την κατέθεσε μεγαλομέτοχος τηλεοπτικού σταθμού στην πρόσφατη συνεδρίαση της ΕΙΤΗΣΕΕ, στο τέλος του εξαμήνου εκτιμάται πως θα βρεθεί ξανά στο τραπέζι με δεδομένη την κατάσταση της οικονομίας. Είναι ενδεικτικό πως ο κύκλος εργασιών της εταιρείας μειώθηκε το 2009 κατά 29 εκατ., στα 139 εκατ. ευρώ από 168 εκατ. ευρώ το 2008, ενώ και τα ίδια κεφάλαια μειώθηκαν από 107 εκατ. ευρώ το 2008 σε 79.732.000 ευρώ το 2009. Δηλαδή έπεσε στο επίπεδο του 2005, όταν ο τζίρος της εταιρείας ήταν 136 εκατ. ευρώ, κάτι το οποίο είναι ενδεικτικό για το πού θα κινηθεί η δαπάνη σε αυτό το ευμετάβλητο οικονομικό περιβάλλον το επόμενο διάστημα.
Ο Όμιλος Mega, με την προσθήκη της κυπριακής θυγατρικής, εμφάνισε κέρδη προ φόρων 679.000 ευρώ έναντι κερδών προ φόρων 55 εκατ. ευρώ το 2008. Το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων μειώθηκε σε 102 εκατ. ευρώ το 2009 από 128 εκατ. ευρώ το 2008. Το σύνολο των υποχρεώσεων της εταιρείας ανέρχεται σε 170 εκατ. ευρώ και του ομίλου σε 178 εκατ. ευρώ. Για τη χρήση των συχνοτήτων η εταιρεία το 2009 πλήρωσε ως «ενοίκιο» το ποσόν των 168.000 ευρώ, ενώ το 2008 3.068.000 ευρώ. Το 2009 η εταιρεία κατέβαλε 11 εκατ. ευρώ σε πελάτες (διαφημιζόμενους) για τη μεταξύ τους συνεργασία, ενώ το προπροηγούμενο έτος κατέβαλε 13 εκατ. ευρώ.
Μειώσεις 10%
Στόχος του καναλιού είναι η συνολική μείωση του κόστους κατά 10% με μεγάλη προσπάθεια «να διατηρηθεί η ποιότητα του προγράμματος» ταυτόχρονα με την προσπάθεια για την τεχνολογική υποδομή. Το κανάλι θέλει να διατηρήσει την ορθολογική τιμολογιακή πολιτική, αλλά και την πρώτη θέση σε τηλεθέαση και διαφημιστική δαπάνη. Ωστόσο, όπως παραδέχεται το κανάλι στην ετήσια οικονομική του έκθεση, «οι προοπτικές για το 2010 διαγράφονται δυσμενείς, χωρίς να είναι δυνατή η εκτίμηση της ετήσιας διαφημιστικής συρρίκνωσης». «Είναι όμως σίγουρο ότι αναμένονται πτωτικοί ρυθμοί ανάπτυξης στη διαφημιστική αγορά και το 2010», υπογραμμίζει η Τηλέτυπος.


Σχολιάστε εδώ